سرمربی تیم والیبال زنان ذوب آهن:

چشم انتظار کسب سه امتیاز در مقابل پیکانیم

سرمربی تیم والیبال زنان ذوب آهن گفت: چشم انتظاریم در تقابل با تیم پیکان نتایج سال گذشته رقم بخورد و در پایان پیروز مسابقه باشیم.

به‌گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، فریبا صادقی سرمربی تیم والیبال زنان ذوب آهن در خصوص عملکرد تیم خود در چند هفته  گذشته، گفت: سه بازی اخیری که انجام شد، جزو بازی‌های متوسط تیم‌مان و صرفا برای شروع مسابقات و کسب آمادگی بازیکنان بود، خوشبختانه توانستیم در یک بازی خارج از خانه و در دو بازی در خانه خودمان صاحب امتیاز شویم.

وی افزود: از این هفته بازی‌های سنگین‌تری خصوصا در رقابت‌های خارج از خانه برای تیم والیبال زنان ذوب‌آهن آغاز خواهد شد؛ اما باید دید در مسابقات عملکرد بازیکنان چگونه خواهد بود، تا کنون بازیکنانمان عملکرد بسیار خوبی نداشته‌اند، اما تلاششان رضایت‌بخش بوده است.

سرمربی تیم والیبال زنان ذوب‌آهن درخصوص شرایط بازیکنانش بیان کرد: وضعیت بازیکنان از نظر روحی و جسمی در حد مطلوب است، اما باید وارد مسابقات سنگین شویم تا  بتوانیم بهتر راجع‌به این قضیه نظر دهیم، چرا که در بازی‌هایی سبک‌تر مسلما عملکرد بازیکنان مطلوب و قابل‌قبول است.

وی با اشاره به شرایط دیگر نمایندگان اصفهانی حاضر در لیگ برتر والیبال بانوان یادآور شد: پیش‌بینی درخصوص شرایط دیگر تیم‌ها آن‌هم با توجه حضور چند نماینده اصفهان در لیگ‌برتر که حرفی برای گفتن نیز دارند سخت است، اما با توجه به اینکه تیم ریف سال اول حضورش در لیگ برتر والیبال بانوان را تجربه می‌کند و بازیکنان جوانی در اختیار دارد، هدفش حضور خوب در لیگ‌برتر با نیرو‌های جوان است، آن‌ها نتیجه‌گرا نیستند و گرچه بازی‌هایشان را پیروز نشده باشند، اما در مقابل حریفان خود به‌خوبی ظاهر شدند و عملکرد خوبی داشتند.

صادقی درباره بازی پیش رو در هفته جاری با تیم پیکان تصریح کرد:  در سال گذشته سه بار با تیم پیکان بازی کردیم و در هر سه بازی پیروز مسابقات بودیم، امیدوارم امسال هم بازی در برابر آن‌ها مانند نتایج گذشته به سود ما رقم بخورد.

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.