خط کشی ورزشگاه میزبان تیم ملی فوتبال ایران با سیمان!

فدراسیون فوتبال ایران به شرایط زمین بازی در کشور اردن اعتراض کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتبال ایران از ساعت ۱۹:۳۰ امروز (سه شنبه) در چارچوب دیدار برگشت مرحله سوم انتخابی جام جهانی به مصاف سوریه می‌رود.

حسین شریفی، سخنگوی فدراسیون فوتبال ایران در خصوص آخرین شرایط تیم ملی ایران گفت: تیم ملی شب گذشته آخرین جلسه تمرین خود را پیش از بازی با سوریه برگزار کرد که این تمرین خیلی با نشاط و پرانرژی بود.

او افزود: خدا را شکر بدون مصدوم به مصاف سوریه می‌رویم. بچه‌ها یک دل و متحد هستند و آماده‌اند تا بهترین نتیجه را برابر سوریه رقم بزنیم و سه امتیاز شیرین دیگر را کسب کنیم.


بیشتر بخوانید


شریفی ادامه داد: قبل از حضور در اردن، در لبنان بودیم و مردم خودشان کیفیت زمین چمن بیروت و وزش شدید باد را دیدند.

سخنگوی فدراسیون فوتبال در خصوص امکانات کشور اردن برای میزبانی هم گفت: کیفیت چمن ورزشگاه ملک عبدالله دوم هم خیلی خوب نیست. انگار یک جا‌هایی خط کشی زمین با سیمان انجام شده بود و این ترس از آسیب دیدگی را بالا می‌برد. همان شب گذشته ایمیل زدیم تا ببینیم امروز وضعیت زمین چمن ورزشگاه تغییر می‌کند یا خیر.

شریفی تاکید کرد: علیرضا جهانبخش می‌توانست بعد از بازی با لبنان، بیروت را ترک کند و به تمرینات باشگاهی برود و کنار خانواده اش باشد؛ اما ترجیح داد کنار تیم باشد. او انرژی خوبش را به تیم هم منتقل کرد. بودن جهانبخش کنار تیم ملی مفید و موثر بود.

سخنگوی فدراسیون فوتبال در پایان درباره احتمال سفر حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان به اردن برای تماشای بازی امروز مقابل سوریه گفت: برنامه‌های وزیر به گونه‌ای رقم نخورد که به اردن بیاید و احتمال قریب به یقین کنار تیم نخواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار