رسانه های یونانی: ایران یک نفس تا صعود به جام جهانی قطر فاصله دارد

پیروزی تیم ملی فوتبال کشورمان برابر سوریه در چارچوب مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ در رسانه‌های یونانی بازتاب داشت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،تیم ملی فوتبال کشورمان امشب (سه شنبه) در دور ششم مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در اردن به مصاف سوریه رفت و با گل‌های سردار آزمون، احسان حاج صفی و علی قلی زاده با نتیجه ۳ بر صفر به پیروزی رسید.

حضور احسان حاج صفی، کریم انصاری فرد و میلاد محمدی ۳ بازیکن آاک آتن در تیم ملی ایران و بخصوص گلزنی کاپیتان حاج صفی باعث شد رسانه های یونانی این بازی را پوشش دهد.

رسانه های یونانی گازتا و sdna با انتشار خبر پیروزی ایران مقابل سوریه نوشتند، ایران با حاج صفی، انصاری فرد و میلاد محمدی به جام جهانی نزدیکتر شد.
ایران که در خانه سوریه با نتیجه ۳ بر صفر به برتری رسید و همچنان در صدر گروه A آسیا است، یک نفس تا کسب جواز حضور در جام جهانی قطر فاصله دارد.

در ادامه این گزارش آمده است، احسان حاج صفی، ستاره آاک و کاپیتان ایران در دقیقه ۴۲ با یک ضربه پنالتی خوب گل زد و نتیجه را ۲-صفر کرد. این گل ویژه‌ای برای هافبک چپ آاک بود، زیرا او از مارس ۲۰۱۶ گلزنی نکرده بود و آخرین بار در پیروزی ۴-صفر مقابل هند دو گل به ثمر رسانده بود.

در واقع، حاجی صفی در دیدار با سوریه به عنوان بازیکن شماره ۱۰ بازی کرد. آزمون در دقیقه ۳۳ دروازه سوریه را باز کرد و گل سوم را قلی زاده در دقیقه ۸۹ به ثمر رساند. حاج صفی در دقیقه ۶۶ تعویض شد و کریم انصاری فرد و میلاد محمدی دو بازیکن ایرانی دیگر آاک روی نیمکت ماندند.

 سایت OnSports  یونان هم نوشت،مقدماتی جام جهانی: ایران سوریه را شکست داد ،گل‌های حاج صفی گل زد.

تیم ملی ایران با وجود سختی‌هایی که با آن مواجه بوده، همچنان به مسیر بی‌باکانه خود به سوی جهان ادامه می‌دهد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار