برگزاری مراسم چهلمین روز درگذشت آیت الله تاکندی

مراسم چهلمین روز درگذشت آیت الله تاکندی در امام زاده حسین (ع) قزوین برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، مراسم چهلمین روز در گذشت آیت الله تاکندی نماینده اسبق مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری با حضور مسئولان استانی و اقشار مختلف مردم در امام زاده حسین (ع) قزوین برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین تلخابی نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری در این مراسم گفت: آیت الله تاکندی دنیا طلب و به دنبال مال اندوزی نبود و مال و ظواهر دنیا او را اسیر خود نکرد.

وی افزود: این عالم ربانی همواره اعتدال را نگه می‌داشت.

حجت الاسلام و المسلمین تلخابی بای بیان اینکه دشمن نقاط ضعف و قوت ما را شناخته است، گفت: مقام معظم رهبری، روحانیت، علما و مراجع از نقاط قوت جمهوری اسلامی ایران هستند و دشمن سعی دارد با تبلیغات اثرگذار و به هر بهانه‌ای آن‌ها را تخریب کند.

وی اضافه کرد: باید برای خنثی سازی این تبلیغات علمای خود را بیشتر به مردم معرفی کنیم که در این زمینه باید زندگی آیت الله باریک بین و تاکندی مستند سازی شود.

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به آسیب‌های فضای مجازی گفت: در جامعه امروزی افراد در معرض قضاوت قرار می‌گیرند بدون اینکه دلیل و سند معتبری پشت آن باشد.

حجت الاسلام و المسلمین تلخابی افزود: گاهی اوقات انتشار منابع دروغ در مورد بزرگان ما و زندگی آنان دید مردم را به آن‌ها عوض می‌کند.

وی اضافه کرد: گاهی اوقات به دنبال حاشیه می‌رویم و اصل مطلب را کنار می‌گذاریم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار