بیانی: تیم نساجی ۳ موقعیت گلزنی برابر استقلال از دست داد/ حس و حال فوتبال با حضور تماشاگران برگشت

مربی تیم فوتبال نساجی مازندران درباره تساوی برابر تیم استقلال توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، شاهرخ بیانی مربی تیم فوتبال نساجی مازندران درباره  تساوی بدون گل مقابل استقلال اظهار کرد: هر ۲ تیم فوتبال بازی کردند. استقلال تیم قابل احترامی است، اما مردم و هواداران ما دیدند که تیم نساجی چقدر خوب بازی کرد. یک هفته زمین صاف و هموار در اختیار برای تمرین داشتیم، اما در گذشته مشکلات زمین تمرین داشتیم و بازیکنان ما دل و رمق بازی را نداشتند. استقلال را خوب آنالیز کرده بودیم و سرتر از حریف هم بودیم.  همچنین ۲، ۳ موقعیت صد در صد را نتوانستیم گل کنیم و امیدوارم استقلال به روز‌های خوبش برگردد.

او افزود: ما خیلی خوب مقابل استقلال بازی کردیم، تیم ما زیر نظر ساکت الهامی  سرمربی تیم شبانه روز تلاش می‌کند و هر روز بهتر از روز گذشته هستیم.

مربی نساجی درباره حضور تماشاگران نساجی در ورزشگاه آزادی گفت: دقیقه ۹۰ به ما گفته شد که بازی تماشاگر دارد، زیرا اکثر هواداران ما اهل قائمشهر هستند و این خوب نیست که ساعت ۱۲ ظهر امروز به ما گفته شد، بازی تماشاگر دارد. دیشب هم پیگیر بودیم و گفتند بازی بدون تماشاگر خواهد بود. خوشحالم که حس و حال فوتبال با حضور تماشاگران برگشت و بازی قشنگ‌تر شد، اما کاش هواداران نساجی هم می‌آمدند و بازی تیم محبوب شان را از نزدیک تماشا می‌کردند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار