حضور دروازه بان تیم ملی فوتسال بانوان ایران در تورنمنت مالدیو

اعظم آخوندی دروازه بان تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان جهت شرکت در تورنمنت بین المللی مالدیو به این کشور سفر کرده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، در ادامه مسیر لژیونر شدن فوتسالیست‌های زن ایرانی، حالا یک انتقال جالب توجه دیگری رقم خورده و آن هم این است که اعظم آخوندی دروازه‌بان تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان بعد از عملکرد خوبی که در لیگ برتر و در تیم پیکان تهران از خود نشان داد، تصمیم گرفت برای حضور در تورنمنت بین‌المللی فوتسال زنان به عضویت تیم ام پی ال مالدیو در بیاید. آخوندی قرار است برای نماینده مالدیو در تورنمنت پیش روی حضور پیدا کند.

این رقابت‌ها که با نام تورنمنت ۱۸/۳۰ قرار است برگزار شود، به عنوان اولین تورنمنت بین‌المللی فوتسال زنان به شمار می‌رود که امسال به میزبانی مالدیو برگزار خواهد شد. تورنمنت بین المللی مالدیو که با استقبال خوب زنان فوتسالیست به خصوص آسیایی‌ها مواجه شده است، یک ماه به طول خواهد انجامید. همچنین این تورنمنت با مدیریت کلاب مالدیوز برگزار می‌شود.

کلاب مالدیوز سازمانی غیر دولتی است که با هدف سازماندهی، گسترش و حمایت از فعالیت‌های ورزشی در سال ۲۰۰۵ تاسیس شد و حالا توانسته در ۱۵ سال فعالیت خود تورنمنت‌های مختلف فوتبالی و فوتسالی را در سر تا سر جهان برگزار کند. از نکات جالب توجه می‌توان به این موضوع اشاره کرد که بازیکنان مختلفی از سراسر قاره آسیا و به ویژه کشور‌های منطقه شرقی از جمله ژاپن و تایلند در این تورنمنت شرکت می‌کنند.


بیشتر بخوانید


فصل جدید تورنمنت ۱۸/۳۰ هفته آینده آغاز می‌شود و از همین رو اعظم آخوندی که تحت قرارداد تیم فوتسال زنان پیکان قرار داشته است با جدایی قرضی به تیم ام پی ال مالدیو پیوسته و قرار است بعد از اتمام تورنمنت بین‌المللی به تهران بازگشته تا در رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان کار خود را دنبال کند. پیش از این بازیکنان دیگری از جمله سهیلا ملمولی، سحر زمانی و زهرا احمدزاده تجربه حضور در تورنمنت بین‌المللی مالدیو را در کارنامه خود دارند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار