سهیمه سوخت وانت بار‌ها کاهش می‌یابد؟

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی قزوین گفت: در صورت شرکت نکردن در طرح رایگان تبدیل به دوگانه سوز، سهمیه کارت سوخت وانت بار‌های بنزینی کاهش می‌یابد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، اسماعیل عرشیان مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: به منظور ترغیب ناوگان وانت بار بنزین سوز کشور به شرکت در طرح رایگان تبدیل دوگانه و نیز ثبت پیمایش مقرر شده است سهمیه کارت سوخت (سهمیه لیتراژی) وانت بار‌های تک سوز طی ۷ ماه کاهش یابد.

وی ادامه داد: بر همین اساس، سهمیه کارت سوخت وانت بار‌های بنزینی سوزی که در این طرح شرکت نکنند، از آبان ۱۴۰۰ تا اردیبهشت سال ۱۴۰۱ به تدریج و ماهیانه ۱۰ درصد کاهش می‌یابد و به معادل سهمیه بنزین وانت بار‌های دوگانه سوز (۱۲۰ و ۶۰ لیتر) خواهد رسید.

عرشیان تصریح کرد: ضروری است مالکان وانت بار‌های تک سوز به منظور بهره مندی از سوخت جایگزین، در اسرع وقت در سامانه شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی ایران به نشانی GCR.NIOPDC.IR ثبت نام و برای تبدیل رایگان خودروی خود به دوگانه سوز بر اساس برنامه زمان بندی اعلام شده اقدام کنند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی افزود: رانندگان ناوگان باری برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با واحد بار سازمان تاکسیرانی به شماره تلفن ۳۳۸۴۸ داخلی ۱۲۱ تماس بگیرند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار