پادکست ورزشی؛

از انتخاب زهرا نعمتی به عنوان رئیس کمیسیون پارالمپیک تا فروش یک ساعته بلیت‌های لیگ قهرمانان آسیا

شما می‌توانید آخرین اخبار ورزشی را هر روز در پادکست باشگاه خبرنگاران جوان بشنوید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، شما می‌توانید هر روز در پادکست ورزشی، آخرین عناوین اخبار ورزشی را با ما بخوانید و بشنوید.

اولین نشست کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی پارالمپیک باحضور اکثریت اعضا و در محل کمیته ملی پارالمپیک برگزار شد و در پایان زهرا نعمتی به عنوان رئیس کمیسیون ورزشکاران و صادق بیگدلی به عنوان دبیر این کمیسیون معرفی شدند.

از سوی کمیته پارالمپیک آسیا، کشور ازبکستان به عنوان میزبان بازی‌های پاراآسیایی جوانان ۲۰۲۵ آسیا انتخاب شد.

پس از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی لیگ برتر فوتبال کشورمان، سایت ترانسفر مارکت به معرفی ارزش باشگاه‌های لیگ برتری پرداخت که استقلال تهران با ارزش ۱۲.۵۸ میلیون یورو گران‌ترین تیم لیگ خلیج فارس به شمار می‌آید. پرسپولیس هم با ارزش ۱۱.۳۵ میلیون یورو در رده دوم قرار دارد.

تیم فوتبال الهلال روز سه شنبه در فینال لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه ملک فهد ریاض میزبان پوهانگ استیلرز کره جنوبی است. بلیت فروشی این بازی عصر روز گذشته به صورت اینترنتی آغاز شد که تمام بلیت‌ها در کمتر از یک ساعت به فروش رفت.

یکی از سرمربیان فوتسال کشورمان که سابقه مربیگری در لیگ برتر را هم دارد، برای هدایت تیم ملی فوتسال پیشنهاد ۲ میلیارد تومانی خود را به فدراسیون فوتبال ارائه داده است.

مسابقات قهرمانی جهان تکواندو ناشنوایان در بخش پومسه بانوان برگزار شد و پومسه کاران ناشنوای کشورمان بر سکوی قهرمانی ایستادند.

سرج لوکو، بازیکن اهل کامرون که برای شرکت در تست‌های پزشکی و مذاکره با باشگاه تراکتور به ایران سفر کرده بود، در آزمایشات اولیه سلامت جسمانی تأیید نشد و به کشورش بازگشت.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار