جانشین انتظامی استان ایلام مطرح کرد؛

نظم و انضباط لازمه موفقیت پلیس در پیشبرد ماموریت‌های محوله

سرهنگ نجفی گفت: اولویت ماموریت‌های انتظامی استان، پیشگیری از سرقت، مبارزه با مواد مخدر، پیشگیری از تصادفات، صیانت از پرسنل با رعایت نظم و انضباط ظاهری و معنوی است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، سرهنگ حسین نجفی جانشین انتظامی استان ایلام در جمع فرماندهان روسا و مدیران انتظامی استان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات پرسنل انتظامی استان در راستای تامین نظم و امنیت جامعه، گفت: تلاش و مجاهدت‌های کارکنان نیروی انتظامی در جای جای کشور ایران اسلامی در راستای خدمت رسانی مطلوب به مردم از افتخارات پلیس است و کسب رضایت حق تعالی و مردم در مسیر توجه به رهنمود‌های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) صورت پذیر می‌باشد.

او امنیت را مهمترین عامل در آرامش خاطر مردم دانست و افزود: ما باید با رعایت انضباط ظاهری و معنوی، احساس مسئولیت در ماموریت‌های محوله و همچنین برخورد اسلامی و در خور شان پلیس ایران اسلامی، برای تولید امنیت تلاش کنیم.

جانشین انتظامی استان ایلام با بیان اینکه نظم و انضباط لازمه موفقیت پلیس در پیشبرد ماموریت‌های محوله است، ادامه داد: اولویت ماموریت‌های انتظامی استان، پیشگیری از سرقت، مبارزه با مواد مخدر، پیشگیری از تصادفات، صیانت از پرسنل با رعایت نظم و انضباط ظاهری و معنوی است.

او بیان کرد: مبارزه با پدیده شوم خرید و فروش مواد مخدر باید در راس ماموریت‌های پلیسی قرار گیرد و به صورت مستمر پاکسازی تفرجگاه‌ها، پارک‌ها، مناطق آلوده و پاتق معتادان متجاهر و سوداگران مرگ در دستور کار قرار گیرد چرا که اعتیاد به مواد مخدر زمینه ساز اکثر جرائم در جامعه محسوب می‌شود.

او اظهار کرد: فرماندهان، مدیران و کارکنان انتظامی استان باید در راستای تحقق امنیت پایدار در جامعه با اشراف اطلاعاتی و بکارگیری تمام توان و استفاده از منابع تلاشی هدفمند در برخورد با تهدید کنندگان امنیت و آرامش مردم داشته باشند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.