رفع مشکل گمرکی صنعت نساجی البرز

رئیس انجمن تخصصی صنایع همگن نساجی، پوشاک و چرم البرز از رفع مشکل ممنوعیت ترخیص پارچه و مواد اولیه این صنایع از گمرک منطقه ویژه اقتصادی پیام استان خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، یدالله مالمیر، رئیس انجمن تخصصی صنایع همگن نساجی، پوشاک و چرم البرز از رفع مشکل ممنوعیت ترخیص پارچه و مواد اولیه این صنایع از گمرک منطقه ویژه اقتصادی پیام استان خبر داد و گفت: رفع این مشکل حاصل مصوبه اخیر و رایزنی شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی البرز، پیگیری‌های مستمر انجمن نساجی استان و کسب موافقت معاون گمرک جمهوری اسلامی ایران است.

او این اقدام را نشانه تلاش موثر مدیران اجرایی در مسیر تحقق منویات مقام معظم رهبری در بحث مانع زدایی و پشتیبانی از تولید و تولید کننده دانست و افزود: بروز مشکل ممنوعیت ترخیص کالای اشاره شده در گمرکات البرز ناشی از صدور بخشنامه سراسری مورخ ۳ آبان ماه سال جاری گمرک جمهوری اسلامی بود.

مالمیر گفت: درصورتی که این چالش برطرف نمی‌شد تولید کنندگان مجبور بودند برای ترخیص کالاهای شان ضمن مراجعه به خارج از استان، دوری مسافت، دوندگی اداری مضاعف، اتلاف وقت و سرگردانی را نیز تحمل کنند.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.