رفع پلمب مجموعه چوگان و سوارکاری با دستور وزیر ورزش انجام می‌شود

رئیس فدراسیون چوگان از تصمیم گیرنده نهایی رفع پلمب مجموعه چوگان و سوارکاری شهدا خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان بیستم و هشتم آبان ماه بود که پس از پلمب شدن درب فدراسیون ژیمناستیک نوبت به فدراسیون چوگان رسید تا پس از سال‌ها قرارداد همکاری درب این فدراسیون با تصمیم شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی به دلیل پایان زمان قرارداد به روی مراجعه کنندگان این ورزش باز نباشد.

ابراهیم نوزایی رئیس فدراسیون چوگان درباره با آخرین شرایط فعالیت این مجموعه گفت:مدتی است که هم از آقای سلطانی فر وزیر سابق ورزش و جوانان و همچنین حمید سجادی وزیر کنونی درخواست کرده ایم تا مجموعه چوگان شهدا (قصر فیروزه) را به عنوان مجموعه‌ای پایلوت در اختیار ما قرار دهند تا بتوانیم فعالیت خودمان را به راحتی انجام دهیم. این مجموعه باید برای ورزش چوگان استفاده شود و کاربرد دیگری ندارد.

نوزایی ادامه داد: قراردادی هم که مجموعه توسعه و تجهیز اماکن ورزشی با فدراسیون چوگان داشته است باید پابرجا باقی میماند. چراکه در این قرارداد مفادی بود که هیچگاه مجموعه و تجهیز اماکن ورزشی به آن عمل نکرده است. مدیرعامل جدید هم به آن دلیل دستور به تخلیه مجموعه چوگان و سوارکاری شهدا (قصرفیروزه) داده است که برخلاف رئسای پیشین به دنبال همکاری نیست و میگوید زمان قراردادتان به پایان رسیده و باید مجموعه را تحویل دهید.

رئیس فدراسیون چوگان بیان کرد: این اختلاف بین شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی و فدراسیون چوگان میتوانست به شکل مسالمت آمیز برطرف شود، اما مسئولان شرکت توسعه گوش شنوایی نداشتند. دوستان تصمیم عجولانه‌ای گرفتند. ما پیگیر باز پسگیری این مجموعه هستیم و گزارش هایمان را نیز به وزارت ورزش و جوان ارسال کرده ایم. در روز‌های اخیر نیز جلسات بسیاری بین فدراسیون چوگان، وزیر ورزش و رئیس جدید مجموعه توسعه و تجهیز اماکن ورزشی برگزار شده و طبق آخرین جلسه قرار است تا وزیر ورزش و جوانان تصمیم نهایی را بگیرد.

نوزایی در ادامه گفت: فدراسیون چوگان به دنبال از سرگیری فعالیت‌های ملی و باشگاهی در این مجموعه و هدف نهایی ما پیشرفت رشته چوگان است.


بیشتر بخوانید

مجموعه چوگان شهدا پلمب شد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار