قربانی:

فعالیت‌های اصلاحی در کاهش بازگشت به زندان اثرگذار است

مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان شیراز گفت: فعالیت‌های اصلاحی، نقش مهم و بازدارنده‌ای در جلوگیری از بازگشت مجدد به زندان و کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها دارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمود قربانی مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان شیراز گفت: حرفه آموزی و اشتغال از اولویت‌های مهم سازمان زندان‌ها در اجرای فعالیت‌های اصلاحی برای زندانیان و خانواده‌های آنان است و انجمن حمایت زندانیان علاوه بر اشتغالزایی برای خانواده‌های زیرپوشش، به دنبال ایجاد اشتغال برای زندانیان در داخل زندان است.

او افزود: ظرف یک هفته گذشته، با همکاری یکی از کارآفرینان شیراز و انجمن حمایت زندانیان در راستای اشتغالزایی برای زندانیان، زمینه اشتغال ۱۲ زندانی در بیرون از زندان فراهم شد.

مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان شیراز اضافه کرد: با حضور یکی دیگر از کارآفرینان در مجتمع حرفه آموزی و کاردرمانی شیراز و بازدید از کارگاه‌های اشتغال و نشست تخصصی با رئیس مجتمع مقرر شد زمینه اشتغال نشسته برای ۲۰۰ نفر از زندانیان فراهم شود.

قربانی اظهار کرد: این کارآفرین شیرازی متعهد شد که برای زندانیان در رشته‌های مختلف حرفه آموزی دارای بازار کار، کلاس آموزشی برگزار می‌کند تا مهارت لازم را کسب کنند و در کارگاه‌های اشتغالزایی مشغول به کار شوند.

مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان شیراز عنوان کرد: این فعالیت‌های اصلاحی، نقش مهم و بازدارنده‌ای در جلوگیری از بازگشت مجدد به زندان و کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار