رئیس‌جمهور در جلسه هیات دولت:

حقوق‌های نامتعارف در دولت و شرکت‌های دولتی قابل تحمل نیست

رئیسی معتقد است که پرداخت های نامتعارف در دولت و شرکت های دولتی قابل تحمل نیست.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی با اشاره به موضوع حقوق های غیر متعارف گفت: حقوق یک حدی دارد که حد آن باید برای تمام افراد شاغل در دولت و شرکت های دولتی مشخص شود و بیش از آن میزان هم نباید پرداخت شود. مردم انتظار شنیدن اخباری درباره حقوق های چند ده میلیونی را ندارند و به حقوق نجومی باید خاتمه داده شود.

رئیس جمهور صبح روز چهارشنبه در جلسه هیات دولت در همین زمینه از سازمان اداری و استخدامی کشور خواست هر چه سریع تر و قبل از نهایی شدن بودجه ۱۴۰۱ نسبت به تدوین نظام پرداخت عادلانه حقوق و دستمزد اقدام کند.

رئیسی گفت: شاید طبق قانون دستگاه هایی اجازه تعیین حقوق برای شرکت ها و یا افراد دولتی را داشته باشند که باید در این زمینه نیز اقداماتی انجام شود. پرداخت های نابرابر و غیرمتعارف در دولت و شرکت های دولتی قابل تحمل نیست و سند تحول دولت در ۳۷ مسأله اصلی کشور تدوین شده که بزودی اعلام خواهد شد.

به گفته رئیس جمهور پس ازموضوع کرونا مسأله اصلی دولت معیشت مردم است و وزرا هم باید اقدامات انجام شده خود در این زمینه را برای مردم تبیین کنند.

بررسی راهکارهای حل مشکلات آب در استان‌های اصفهان و چهارمحال و بختیاری هم امروز در دستور کار جلسه هیئت دولت بود. رئیسی گفت: باید مصوباتی که در این مورد انجام شده، پیگیری و نتیجه به مردم گفته شود. مسأله تامین آب شرب و کشاورزی مردم مهم است.

رئیس جمهور ضمن تشکر از سرپرست وزارت آموزش و پرورش برای برگزاری کلاس های مدارس بصورت حضوری، بیان داشت: والدین دانش آموزان هم از برگزاری توامان کلاس ها به صورت حضوری و غیر حضوری راضی هستند.

رئیس جمهور امروز درباره خدمات بسیج به مردم هم صحبت کرد و با اشاره به فعالیت بسیج در طرح غربالگری شهید سلیمانی گفت: نقش بسیج بسیار اثرگذار و بسیجیان نیروهای مخلص و کارآمد هستند و استفاده از این ظرفیت می تواند کارها را دقیقتر و سریع کند. امروز بسیجی بودن و داشتن روحیه بسیجی از شاخص های مهم تحرک و پویایی در دولت است.

 

انتهای پیام/

برچسب ها: رئیسی ، حقوق نجومی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۰ ۰۴ آذر ۱۴۰۰
دم رئیسی گرم. نمی دانم چرا بعضی ها ناراحتند از اینکه می گوید حقوق هم حدی دارد.
Iran (Islamic Republic of)
احمد فرهنگ نیا
۰۹:۲۸ ۰۴ آذر ۱۴۰۰
در کارهای کارگری معمولا حداکثر حقوق استا با شاگردش حدود سه برابر است. این موضوع در گذر زمان بدست آمده و در واقع یک کارشناسی خوب است. حقوقها باید اصلاح شود. حداکثر حقوق از بیت المال باید 3برابر حداقل حقوق باشد. این حداکثر است و بیشتر مدیران در لایه های میانی هستند و حقوق آنها باید یک ونیم یا دوبرابر حقوق حداقل باشد. الان تفاوت حقوقها که در قانون صراحتا آمده 10 برابر است و قانون پشتیان این تبعیض است و این نادرست است. بماند که حقوقهای نامتعارف چند ده برابری هم داریم. در طرف دیگر اگر کسی ادعا دارد که خدمت بیشتری کرده و مثلا در فلان قرارداد نفتی به خاطر فلان کارهایش سود بیشتر به کشور رسیده، باید این را با مدرک اثبات کند و اگر ملاحظه گردد که بر اساس حقوق مالکیت معنوی کاری که این فرد کرده به پول امروز مثلا ارزش دومیلیارد تومنی دارد و این شخص در طول بیست سال خدمتش سه میلیارد به پول امروز حقوق و پاداش اضافه گرفته باید یک میلیارد برگرداند. در واقع فرقان اصلی این کار تدوین درست حقوق مالکیت معنوی مولفین و هنرمندان و... و هر کسی است که توانایی خاصی دارد. یک بعد دیگر این روش آن است که استعدادها شکوفا می شود و همه به دنبال کشف و شکوفایی استعداد خود می روند و نیز در ادامه انجام این روش یک نتیجه دیگر برچیده شدن چشم هم چشمی و حسادت و بخل در جامعه است.
Iran (Islamic Republic of)
احمد فرهنگ نیا
۰۹:۱۳ ۰۴ آذر ۱۴۰۰
در کارهای کارگری معمولا حداکثر حقوق استا با شاگردش حدود سه برابر است. این موضوع در گذر زمان بدست آمده و در واقع یک کارشناسی خوب است. حقوقها باید اصلاح شود. حداکثر حقوق از بیت المال باید 3برابر حداقل حقوق باشد. این حداکثر است و بیشتر مدیران در لایه های میانی هستند و حقوق آنها باید یک ونیم یا دوبرابر حقوق حداقل باشد. الان تفاوت حقوقها که در قانون صراحتا آمده 10 برابر است و قانون پشتیان این تبعیض است و این نادرست است. بماند که حقوقهای نامتعارف چند ده برابری هم داریم. در طرف دیگر اگر کسی ادعا دارد که خدمت بیشتری کرده و مثلا در فلان قرارداد نفتی به خاطر فلان کارهایش سود بیشتر به کشور رسیده، باید این را با مدرک اثبات کند و اگر ملاحظه گردد که بر اساس حقوق مالکیت معنوی کاری که این فرد کرده به پول امروز مثلا ارزش دومیلیارد تومنی دارد و این شخص در طول بیست سال خدمتش سه میلیارد به پول امروز حقوق و پاداش اضافه گرفته باید یک میلیارد برگرداند. در واقع فرقان اصلی این کار تدوین درست حقوق مالکیت معنوی مولفین و هنرمندان و... و هر کسی است که توانایی خاصی دارد. یک بعد دیگر این روش آن است که استعدادها شکوفا می شود و همه به دنبال کشف و شکوفایی استعداد خود می روند
Iran (Islamic Republic of)
احمد فرهنگ نیا
۰۸:۴۷ ۰۴ آذر ۱۴۰۰
در کارهای کارگری معمولا حداکثر حقوق استا با شاگردش حدود سه برابر است. این موضوع در گذر زمان بدست آمده و در واقع یک کارشناسی خوب است. حقوقها باید اصلاح شود. حداکثر حقوق از بیت المال باید 3برابر حداقل حقوق باشد. این حداکثر است و بیشتر مدیران در لایه های میانی هستند و حقوق آنها باید یک ونیم یا دوبرابر حقوق حداقل باشد. الان تفاوت حقوقها که در قانون صراحتا آمده 10 برابر است و قانون پشتیان این تبعیض است و این نادرست است. بماند که حقوقهای نامتعارف چند ده برابری هم داریم. در طرف دیگر اگر کسی ادعا دارد که خدمت بیشتری کرده و مثلا در فلان قرارداد نفتی به خاطر فلان کارهایش سود بیشتر به کشور رسیده، باید این را با مدرک اثبات کند و اگر ملاحظه گردد که بر اساس حقوق مالکیت معنوی کاری که این فرد کرده به پول امروز مثلا ارزش دومیلیارد تومنی دارد و این شخص در طول بیست سال خدمتش سه میلیارد به پول امروز حقوق و پاداش اضافه گرفته باید یک میلیارد برگرداند. در واقع فرقان اصلی این کار تدوین درست حقوق مالکیت معنوی مولفین و هنرمندان و... و هر کسی است که توانایی خاصی دارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۳ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
کاملا حرف درستی است ولی با حلوا حلوا گفتن دهان شیرین نمی شه. باید همه چی شفاف باشه. طرف در راه وطن و انقلاب چند ده ساله قطع نخاع و عاجز شده حقوقی که بهش میدن یک بیستم این عدد نیست بعدش یه همچین مفت خورایی بیت المال را به غارت میبرند نه دستشون قطع میشه نه به جرم وهن، تشویش افکار عمومی و فساد فی الارض اعدام میشن.
مگه زمان پیغمبر و امام علی برخورد با مفسد انقدر ساده بود؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۵ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
کسانی که میگن دختر ها نباید بروند سر کار و جوان ها بروند
خب نادان ها اگه همه جوان های بیکار و تحصیل کرده بروند سرکار حتی ماهی 10 میلیون دستمزد داشته باشید شما چقدر از اون 10 میلیون رو به زن هاتون میدید ؟
هیچی .........

همین امر باعث کارمند شدن دختر ها می شود ......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۵ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
مثلا کجا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۷ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
حقوق نامتعارف از قدیم بوده و تاکنون کسی نتوانست کاری بکند و کسانی که حقوق نجومی میگیرند از بدنه حکومت و یا آقازاده تشریف دارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۵ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
سکه سال ۵۷ قیمتش ۴۲۰ تومن بوده الان با ۳ میلیون درصد تورم شده حدودا ۱۲ میلیون تومن
۳ میلیون درصد تورم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خدایا یه کاری کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۲ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
تو همین سایت yjc نوشته بودن آنجلا مرکل حقوقوش ۲۲ هزار یورو است من کسی رو میشناسم رفته اروپا ماه اول حقوقش ماهی ۲۲۰۰ یوروس یعنی اختلاف حقوق مرکل با یه خارجی که تازه وارد شده همش ۱۰ برابر ناقابل میباشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۸ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
خب اقای رییسی حقوقشونو قطع کن دیگه
کاری نداره بخدا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۵ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
هرچی اب و برق و گاز نداریم بجاش نجومی بگیر داریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۹ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
خدا رو شکر که واسه شما هم قابل تحمل نیست واسه ما هم قابل تحمل نبود ولی کاری از دست من و شما بر نمیاد حتی اگه اسم رییس جمهور رو یدک بکشی بازم...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۶ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
این اقایان همگی و از هر جناحی چه روحانی و رییسی واقعا اثبات کردند توانایی نابودی زندگی مردم رو دارند نه اباد کردن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۷ ۰۴ آذر ۱۴۰۰
نکنه شما هم نجومی بگیری که از دست آقای رئیسی ناراحتی؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۳ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
با سلام ، انشاالله در پرداخت حقوق دستمزد شاغلین و بارنشسته رعایت عدالت و مقررات انجام شده واز تبعیض جلوگیری گردد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۲ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
این که داغون تر از روحانیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۸ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
امروز کره از یارده به چهارده رسید این بود انقلابی جهادی قیمتا رو افزایش بدین :(((((((
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۴ ۰۴ آذر ۱۴۰۰
اره دیگه خیلی انقلابی قیمت خودرو هم سر به فلک کشید الان باز یه عده میان میگن تقصیر روحانی 4 ماهه رفته تازه قیمت خودرو در اثر بی تدبیری رفت بالا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۴ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
صدرحمت به آقای نوبخت هرجاهست خداحفظش کنه رئیس برنامه بودجه جدید میخاد هرچقدر دولت قبل به حقوقها اضافه کرده کم کنه باید حقوقهارو برابر تورم اضافه کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۹ ۰۴ آذر ۱۴۰۰
زیاد کردن حقوق کاملا اشتباهه. روی اقتصاد کارگران و مشاغل های آزاد تاثیر کاملا منفی میزاره و نتیجش میشه گرانی .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۵ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
تا وقتی که وای جی سی کامنت هارو صاانصوور کنه و نزاره ملت حرف دلشونو بزنن نباید از نجومی بگیرها ایراد گرف
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۵ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
من کارمند دولت هستم.رییس و روسای ما گرفته تا اون بالاتری ها واقعا حقوق زیادی میگیرن.کار زیادی هم انجام نمیدن.ففط دستورمیدن.بعدش کارمندا حقوق پایین و کار زیاد.یه فکری هم به بازنشستگی ۳۰سال بکنین.همه روسا تا اون رده بالاتر روسا بعد از ۳۰سال بازنشستگی باز دوباره تمدید میکنن.واسه همینه که جوونها استخدام نمیشند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۳ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
واقعا ممنونیم که شما هم با حقوق نجومی موافق نیستید ،راستی درآمد شما چقدر است؟؟؟؟
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۵:۲۸ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
با بد انتخاب کردن ملت همین میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۶ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
درود بر حرف شما. اینا حقوق نیست در واقع حق السکوته که گندکاریاشونو بیرون نندازن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۳ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
ما انتخاب نمی کنیم شورای انتصابات نصب می کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۳ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
یعنی نفر اول دولت خبر نداشته و نداره که توی یه شرکت دولتی زیانده دارن ۲۲۵ میلیون حقوق میدن؟ای کاش شرکتها خصوصی و سودده باشن ماهی ۵۰۰ میلیون هم حقوق بدن ولی متاسفانه همشون دولتی و زیانده و سربار و مصرف کننده هستن حقوق صدها میلیونی هم میدن.راهکار فقط خصوصی سازی درست و صادراته.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۹ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
روحانی دلار 3300 تومانی را تبدیل به 33000 هزار تومان کرد . ماجرای بورس را راه انداخت . تو فقط پول ملت را از حلقوم روحانی و دار و دسته اش بیرون بکش و به مردم برگردان همه چیز درست می شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۶ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
کجای کارید شما. اینا همش نمایشه
Iran (Islamic Republic of)
h
۱۵:۱۷ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
جناب رییسی توهمون بورس خیلیهاهستن کارت ملی مردم روگرفتن بهشون پولی واریزمیکنن اون ماموریکه هم شمافرستید اونم پول میگیره گزارش غلط میده بجای این همه جلسه وجلسه ها باانسانشوپیداکنی ادم انسان پاک تابره واقعا پدرهمشونه دربیاره شمانشستی خبرنداری چطوردارایهای ایران روخیلیهادارن به تارج میبربن.حقوقی نجومی فقط بخشی ازاین جامعه هستش.
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۵:۱۵ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
وقتی مردم انتخاب بد داشته باشند همینه
France
سام
۱۵:۰۶ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
شما هم دروغگو شدی آقای رییسی حرفت با عملت نمیخونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۰ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
حرف درمانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۷ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
علاوه برحقوقهای نجومی که هرکدام حقوق ۶۰ جوان بیکار میشود ، اکثر کارمندان دولت، خانم هایشان هم ، کارمند دولت هستند .وصد البته جای پسران جوان بیکار وتحصیلکرده را گرفته اند .در کشوری که بیکاری قشر تحصیلکرده دربین پسران مجرد بیداد میکند ،چه لزومی دارد خانم ها کارمند بانک و مخابرات و.....باشنددر حالی که نفقه انها به عهده همسرانشان هست .واکثرا حقوق خودشان را صرف عمل های زیبایی وکاشت ناخن و.....میکنند .واز ان طرف جوان تحصیلکرده بیکار که امکان ازدواج هم ندارد یا راه مهاجرت در پیش میگیرد یا به بطالت وهرزه گی عمر میگذرلند یا معتاد و..‌شده واگر خیلی سربراه باشد ، نهایتا افسردگی وسر در گریبان کردن ،اخر راهش هست ...

نمایندگان مجلس ،،،،جناب وزرا و رییس جمهور محترم ..

تا دیرتر ودیرتر نشده بداد پسران مجرد وبیکار برسید ..ماهی راهر وقت از اب بگیرید تازه هست .بایک قانون خانمهای کارمند را بازنشستگی پیش ازموعد بدهید ...خیلی مشکلات حل میشود .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۳ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
خب نادان اگه همه جوان ها بروند سرکار حتی ماهی 10 میلیون دستمزد داشته باشد شما چقدر از اون 10 میلیون رو به زن هاتون میدید ؟
هیچی .........

همین امر باعث کارمند شدن دختر ها می شود ......
Iran (Islamic Republic of)
؟
۱۴:۴۵ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
از طرفی میگید گشایش هایی به وجود آمده .

از این طرف قیمت ارز داره میره بالا .

چطوریه ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۲ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
واقعا چرا شرکتها وسازمانهایی مثل آب و برق و نفت و گازو ...به بهانه درآمدزایی حقوقشون چند برابر سایر کارکنان باشد مگر آب و نفت و ...ارث پدرشونه لطفا سریع و قاطع و بسیجی ورود کرده و بی عدالتی را ریشه کن کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۵ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
چرا هیچکی به حقوقای وزارت بهداشت نگاه نمیکنه!!!؟؟؟؟ آبدارچیشون 10 تمن میگیره . دیگه پرستارا و پیرا پزشکی بماند که چقد افزایش حقوق داشتن و الان ی کارمند یا پرستار تازه استخدام شده 15 تمن میگیره . بعدش پزشکا و .... که دیگه سقف نداره.
آب و برق حقوق چند برابرشون کجا بود؟؟ وقتی خبر نداری از پرداختیا خیلی تعصبی و احساسی دریافتی همه رو با هم قاطی نکن.
مخابرات و نفت و گاز و پتروشیمی و زیر مجموعه های وزارت نفت بگی آره، چون حقوقای خوبی میگیرن .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۶ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
ما که تو یه وزارتخونه ایم هرکی یه جوره مخابرات یه جور همراه اول یه جور زیرساخت یه جور پست بانک یه جور تنظیم مقررات رادیویی یه جور سازمان فضایی یه حور از همه بدبخت ترشم ما کارمندای اداره پست که فقط با ظلم داریم روزگار میگذرونیم و پیش زن و بچمون شرمنده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۵ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
آقای رییسی دلار رو رساندید به بالای ۲۹ تومن باید استعفا بدهید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۸ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
اره حتما استعفا میده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۹ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
چشم بسته غیب نگو مسلمون ،بیا ببین چه بلایی دارن سر ملت میارن این دزدان بیت المال و ایضا حقوقی های بورس ،سرتون رو تو برف نکنین و فقط حرف نزنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۳ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
من از همه ی کسانی که حق من را به عنوان یک ایرانی ضایع کردند و با گرفتن حقوقهای نجومی و یا از راههای دیگر بیت المال عمومی را بین خودشان تقسیم کردند و تقسیم می کنند و تقسیم خواهند کرد چه قبل از انقلاب بودند و چه بعد از انقلاب بوده و یا باشند هرگز گذشت نکرده و گذشت نخواهم کرد و به زودی در پیشگاه دادگاه عدل الهی دادخواهی خواهم کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۳ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
فعلا که دارند از همین حقوقا میدند یه عده هم میگیرند ماها هم تحمل میکنیم و افسوس میخوریم...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۲ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
با سلام و خدا قوت. آقای رییس جمهور شما را به خداااا حقوقهای کمتر از خط رفاه زندگی مثل حقوق کارمندان وزارت کشاورزی که با امنیت خوراک مردم در ارتباطند رو هم ببینید. بعضی از اون نجومی بگیرها که خبرشو می دید تازه اونقدر حقوق می گیرن، سیر نیستن و اختلاص هم می کنن. برید ببینید برخی مسئولین سابق و شاید فعلی به موجب پستی که دارن در چند تا شرکت مستقیم و غیر مستقیم هیات مدیره ان و دارن پولهای کلان به جیب می زنن که حتی وقتی برکنار هم بشن یک ذره ناراحت نمیشن هیچ کلی هم خوشحالن که بار خودشون رو بستن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۳ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
سلام
چرا حقوق ما پرسنل کادر درمان را دارن میخورن و به هر جا هم که شکایت کردیم پیگیری نمی‌کنند!؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۷ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
دلار در مرز 30 تومان مملکت نابود شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۱ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
دلار تا مرز 33 تومن زمان روحانی رسید
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۵:۱۷ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
علی برکت الله تازه اولشه
Iran (Islamic Republic of)
سربازان امام زمان
۱۳:۵۳ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
لطفا استعفا دهید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۸ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
تو که رای ندادی بهش . پَ سکوت کن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۲ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
شما اگه خیلی به فکر مردمید چهارتا وزیر به درد بخور بیارید ماهی چند میلیاردم حقوق بدید ولی باعث شن وضع مردم خوب شه. وزیری که به مملکتش خدمت کنه حقشه چند میلیارد حقوق بگیره. اگر تمام کابینه هم میلیاردی حقوق بگیرن در برابر تمام منابعی که بخاطر بی کفایتی هدر میره ناچیزه بازم. چرا مردم و با این شعارای الکی گول میزنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۷ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
برا شما قابل تحمل نیست یا برا مردم؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۵ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
الان داری به ما میگی؟ شماها همه کاره ی ممکلتین، چرا ممکلتو به این روز انداختین؟ چرا به مردم میگی قابل تحمل نیست؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۲ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
مسوولین از عملکرد ما راضی نبودن. ناراحتشون کردیم!!!!!!!
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۰۰:۰۸ ۰۴ آذر ۱۴۰۰
قابد تحمل نیست باید هورا بکشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۱ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
فعلا که تا الان همه شعار بوده فقط در زمینه کرونا واکسیناسیون انجام شد در زمینه حقوقها باید عادلانه باشه فقط حقوق بگیران دولتی هم نباید باشه کلا بخش خصوصی هم حقوقهاشون باید عادلانه باشه حقوقهای نامتعارف شامل حقوقهای کم هم میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۵ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
داداش ده سال که هی دارید میگوید ولی اگر وقتی یه فیش در میاد یادتون میاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۳ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
تورم چی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۷ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
آقای سید ابراهیم رئیسی بزرگوار رییس‌جمهور مردمی تا زمانی که شما مدیران و مسئولین دست نشانده روحانی را از بدنه دولت برکنار نکنید هرکز انتظار پیشرفت و توسعه و اصلاح اقتصادی و سیاسی را نمیتوانید انجام دهید و به کسانی که هشت سال فقط به فکر خودشان ونابودی کشور ونظام بودند اعتماد نکنید حتی اگر با اصرار نمایندگان مجلس و یا وزرا و هر شخص دیگری باشد مردم از شما انتظار مبارزه با مفسدان اقتصادی را دارند هیچ دولتی در هیچ زمان با این روش موفق نبوده و نیست واقعاً چرا آیا تحت فشار هستید .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۲ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
خفه لطفا.بزرگوار!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۳ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
استعفا استعفا استعفا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۶ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
وزارت بهداشت اگر ریگی در کفش ندارد چرا آمار عوارض واکسن را منتشر نمیکند؟ مثلا بگوید از صد و خرده ای نفر تلفات امروز، چند نفرشان واکسن زده اند و چند نفر نزده اند!
وارد کردن چندتا کد ملی در سامانه واکسن که کار سختی نیست.
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۲:۴۵ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
جناب آقای رییسی ماهی 4میلیون حقوق نامتعارف نیست ونمی خواهین رسیدگی کنین خط فقر در تهران 10میلیونه تو شهرستانها 8میلیون ولی بنده کارمند رسمی هستم با ماهی 4میلیون با 2فرزند
ای کاش یه فکری به حال مردمی مثل من می کردی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۶ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
پول مفد میگیری حرف اضافه نزن
اسب پیشکشی رو دندون نمی شمارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۴ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
الکی میگههههه
Iran (Islamic Republic of)
رضاحکم ابادی
۱۲:۳۳ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
خوبه که رییس جمهور ی خوبی کم کن
Iran (Islamic Republic of)
رضاحکم ابادی
۱۲:۳۳ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
خوبه که رییس جمهور ی خوبی کم کن
Iran (Islamic Republic of)
رضاحکم ابادی
۱۲:۳۳ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
خوبه که رییس جمهور ی خوبی کم کن
Iran (Islamic Republic of)
رضاحکم ابادی
۱۲:۳۳ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
خوبه که رییس جمهور ی خوبی کم کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۰ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
خب ما هم میدونیم قابل تحمل نیست ! خب نادان تو رئیسی تو باید به داد ما برسی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۷ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
دانا واسه تو نمیگه . خبر و خوندی داری نظر میدی؟
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۵:۱۹ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
واقعا قابل تحمل نیست خیلی حرف مهمیه جدی میگم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۵ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
تا وقتی لیست حقوق مزایا شفاف نباشه وضع همینه. الکی هم خودتون نزنین ب بی خبری مگه میشه هر ماه اینقدر پول داده بشه شما تدوین.و اگ واقعا ندونین باید استعفا بدین ک اینقدر از مرحله پرتین.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۴ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
باید .مهم است .معیشت .هر روز ۴ تادری وری میفروشی به مردم با دلار ۲۸۸۰۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۲ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
مردم بودن تو رو هم در سمتی که توانایی نداری نمی خوان استعفا بده لطفا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۴ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
باشه تو بیا رییس جمهور بشو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۳ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
رئیسی با کمک محسن رضایی دارن اعتماد رو به بورس بر می گردونن!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۱ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
خلاف به عر رسانده اند! حقوقهای چند ده میلیونی مال دوره قبل بود الان شده چند صد میلیونی!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۳ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
پس بزارید بین خودتون بمونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۰ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
سرتیتر مصاحبه ها قشنگه اما اولین و مهمترین خواسته مردم افزایش قدرت خرید و کنترل تورم و کنترل بازار هست. ببینید مردم چقدر توی استرس و فشار هستند. پدرها چقدر شرمنده خانوادشون هستند. این دلال هایی که خون مردم رو توی شیشه کردن کی هستن که دولت ها میان و میرن اما اینا همچنان پرقدرت از سفره مردم کم میکنن؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۷ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
اتفاقا مردم پیگرند برای اجرای عدالت البته اگر شما هم حقوق خود رو اعلام کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۵ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
عدالت فقط درحدشعاراست بی عدالتی عملی شده وخواهدشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۱ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
صدقه سر شما دلار شد 29 تومن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۵ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
وقتی که کارت ملیت رو 500 تومن فروختی فکر این روز رو باید می کردی
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۵:۲۱ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
در جواب کسی که جواب داده این و نگید دیگه چی دارید بگید فقط ماست مالی و فرار رو به جلو و تقصیر رو گردن ملت انداختن
آخرین اخبار