کرونا تکواندو را متوقف نکرد

رئیس هیئت تکواندو استان زنجان گفت: تکواندو زنجان با وجود شرایط کرونایی به فعالیت‌های خود ادامه داده و موفقیت های بسیاری کسب کرده است.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، سپهری رئیس هیئت تکواندو استان زنجان بابیان اینکه ورزش یکی از عرصه‌هایی است که بیشترین آسیب را از کرونا متحمل شده است، گفت: امروز شاهد از سرگیری فعالیت‌های ورزشی و موفقیت‌های روزافزون ورزشکاران بعد از استقرار دولت سیزدهم هستیم.

او با یادآوری اینکه تکواندو یکی از رشته‌هایی است که در ماه‌های أخیر به موفقیت‌های ارزشمندی دست یافته است، افزود: تکواندو زنجان نیز از این قاعده مستثنی نبوده و تلاش کرده است که از همه ظرفیت‌ها برای کسب موفقیت‌های روزافزون استفاده کند.

سپهری بابیان اینکه در ماه‌های أخیر نزدیک به ۴ هزار نفر از اعضای خانواده تکواندو بعد از چند ماه دوری، دوباره گرد هم آمده‌اند، ادامه داد: نمونه عینی این موفقیت‌ها کسب پنج مدال بین‌المللی در ماه‌های اخیر توسط سپیده سفری، سیاوش بیات، امیرسینا بختیاری و سونا رزاقی در رقابت‌های جام فجر، آزاد آسیا و پومسه قهرمانی جهان بوده است.

رئیس هیئت تکواندو استان زنجان افزود: علاوه بر این شاهد حضور نگار مددخانی از زنجان به عنوان مربی تیم‌ملی پومسه در رقابت‌های قهرمانی جهان در کره‌جنوبی بودیم.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.