برگزیدگان نخستین جشنواره‌ی رسانه‌ای ابوذر مشخص شدند

رئیس کمیته داوران اولین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان یزد گفت: داوری آثار راه یافته به نخستین جشنواره‌ی رسانه‌ای ابوذر پایان یافت و برگزیدگان انتخاب شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، احمد پهلوانیان رئیس کمیته داوران در نخستین جشنواره‌ی رسانه‌ای ابوذر، گفت: این جشنواره از لحاظ کمی دارای تعداد قابل قبولی از آثار بوده  و حضور اصحاب رسانه در این جشنواره مناسب و قابل قبول بود.

او افزود: در مجموع آثار از لحاظ کیفی نسبت به کمیت آن پایین‌تر بوده به نحوی که در برخی از حوزه‌ها مانند گزارش از لحاظ کمی و کیفی سطح مطلوبی وجود داشته، ولی در برخی از حوزه‌ها این سطح متفاوت بوده است.

پهلوانیان در ادامه یکی از موضوعات قابل تامل جشنواره ابوذر را شرکت نکردن شرکت کنندگان در حوزه‌های مختلف دانست و ادامه داد: با توجه به این که حوزه‌های جشنواره متفاوت بود، اما در برخی از بخش‌ها مانند تیتر شاهد وجود کمتر آثار بودیم که امیدواریم در دوره‌های آینده شاهد حضور پررنگ‌تر در بخش‌های دیگر نیز باشیم.

او گفت: پیشنهاد داوران برگزاری کارگاه‌های آموزش و مهارتی برای افزایش سطح کیفی است که می‌تواند در دوره‌های بعدی منجر به  ارتقای سطح کیفی آثار شود.

اولین جشنواره رسانه‌ای ابوذر یزد به همت سازمان بسیج رسانه و با مشارکت خانه مطبوعات استان و  سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری از چهارم مهر آغاز به کار کرده و چهارم آذر در هفته بسیج با برگزاری مراسم اختتامیه به کار خود پایان می‌دهد.

این جشنواره با حضور احمد پهلوانیان، داوود پاک طینت، امیر ترقی نژاد و علی امینی داوران جشنواره به صورت حضوری و محسن ماندگاری دیگر داور به صورت آنلاین؛ در سالن جلسات مرکز صدا و سیمای یزد برگزار شد.

انتهای پیام/‌ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار