مشق خدمت در روستاهای مرزی سربیشه

تعدادی از جهادگران خراسان جنوبی با حضور در روستای کلاته بلوچ، به مردم این روستای مرزی خدمات ارائه کردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، در این گزارش از جهادگران روایت می‌کنیم؛ جهادگرانی که آمده بودند تا مرهمی هر چند کوچک بر مشکلات هم وطنانشان باشند.

کلاته بلوچ از روستا‌های بخش مرزی درح شهرستان سربیشه است که مردم آن در سفر جهادگران از خدمات مختلف پزشکی و خدمات فنی مهندسی برخوردار شدند.

از خدمت گذاری جهادگران تا رضایت مردم

یکی از جهادگران می‌گوید: برای انجام اعمال مختلفی از جمله آرایشگری، تعمیر لوازم خانگی و درمان مردم به این روستا آمدیم.

او ادامه می‌دهد: هر کاری از دستمان بر بیاید برای این مردم انجام می‌دهیم تا بتوانیم گرهی از مشکلات بندگان خدا باز کنیم و خشنودی خدا و خلق او را به ارمغان بیاوریم.


بیشتر بخوانید


یکی از اهالی روستای کلاته بلوچ نیز با ابراز رضایت و خرسندی از حضور این گروه جهادی گفت: خوشحالیم که جهادگران به صورت رایگان خدمات به ما ارائه می‌کنند.

او افزود: امیدواریم این گونه امور خیر برای مردم ادامه دار باشد تا مردمان نقاط محروم استان بتوانند از خدمات مختلف استفاده کنند.

۳۰۰ نفر خدمت جهادی گرفتند

سرهنگ ابراهیمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سربیشه گفت: با توجه به پراکندگی روستا‌ها در این شهرستان، مشکلاتی برای روستائیان وجود دارد.

او افزود: مناسب است که با توجه به محرومیت روستاها، جهادگران در مناطق مختلف حاضر شوند و به هم وطنان خود خدمات دهی کنند تا مشکلات مردم محروم حل شود.

فری ورنیا مدیر حرکت‌های جهادی سازمان بسیج سازندگی خراسان جنوبی بیان کرد: ۱۵۰ روستا در استان که عمدتا محروم و مرزی هستند از خدمات جهادی بهره مند می‌شوند.

او اظهار کرد: قرار است در هفته بسیج امسال، به ۴۰ هزار نفر از روستائیان استان خدمات ارائه شود.

این پنجمین اردوی جهادی این گروه بود که خدمات مختلفی را به ۳۰۰ نفر ار مردم این روستا ارائه کردند.

انتهای پیام/ س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.