گذر موج جدید بارشی از غرب اصفهان

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان از فعالیت موج ضعیف بارش‌زا در غرب استان از روز دوشنبه خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، ابراهیم هنرمند کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه گذر موج ضعیف از نیمه غرب استان با بارش‌های پراکنده و وزش باد به نسبت شدید همراه است، گفت: آسمان بسیاری از مناطق به دلیل استقرار جوی پایدار امروز و فردا تا قسمتی ابری است و در کلانشهر اصفهان و نواحی صنعتی افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا را انتظار داریم.

وی با اشاره به بارندگی‌های شبانه‌روز گذشته در سطح استان، اضافه کرد: بیشترین میانگین بارشی از خوانسار با ۳.۲ میلیمتر، سمیرم با ۲ میلیمتر، فریدونشهر ۱.۸ و نطنز ۱.۱ میلیمتر بوده ضمن اینکه بارش‌های کمتر از یک میلیمتر از شهر‌های اصفهان، چادگان، چوپانان، دهاقان، دهق، زواره، گلپایگان و نجف آباد گزارش شده است.

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده تغییر محسوسی ندارد، ادامه داد: بیشینه دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۱۹ درجه سانتیگراد بالای صفر و کمینه دما بامداد فردا به پنج درجه سانتیگراد بالای صفر می‌رسد.

هنرمند اضافه کرد: خوروبیابانک با دمای ۲۳ درجه سانتیگراد بالای صفر و بویین میاندشت با دمای ۲ درجه سانتیگراد زیر صفر به ترتیب گرم‌ترین و سردترین نقاط استان پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.