کشف ۱۲۵ کیلوگرم ماده مخدر گل در شهر کرمانشاه/پلمب باشگاه ورزشی به خاطر توزیع پودر‌های غیرمجاز

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به کشف ۱۲۵ کیلوگرم ماده مخدر گل در شهر "کرمانشاه" گفت : این مقدار مواد از یک شرکت تهیه، بسته بندی و توزیع خرمای مضافتی کشف شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت : پس از اطلاع ماموران پاسگاه چالابه مبنی بر فعالیت یک شرکت تهیه و بسته بندی خرما در زمینه توزیع مواد مخدر، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او گفت : ماموران با انجام کار‌های اطلاعاتی موفق به شناسایی شرکت مذکور در شهرک صنعتی بیستون شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی بازرسی‌های لازم را به عمل آوردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: در بازرسی‌های انجام شده ۱۲۵ کیلوگرم ماده مخدر گل و تعداد زیادی کارتن خالی بسته بندی خرما که برای بسته بندی مواد مخدر در نظر گرفته شده بود، کشف شد.

جاویدان ادامه داد: بر پلمب این شرکت، دو نفر شامل یک زن و یک مرد دستگیر و برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

او مبارزه با پدیده اعتیاد و مواد مخدر را از مهمترین برنامه‌های پلیس برشمرد.

باشگاه ورزشی پلمب شد

رئیس پلیس امنیت عمومی استان از پلمب یک باشگاه ورزشی به خاطر توزیع پودر و مکمل‌های غیرمجاز در شهر کرمانشاه خبر داد.

حسن حیدری افزود: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس همراه با نماینده اداره ورزش و جوانان از تعدادی باشگاه ورزشی سطح شهر کرمانشاه بازدید کردند.

او افزود: در جریان این بازدید‌ها یک باشگاه ورزشی که در شهرک بسیج که اقدام به توزیع پودر و مکمل‌های ورزشی غیرمجاز میان مراجعه کنندگان به باشگاه می‌کرد شناسایی و پلمب شد.

 حیدری ادامه داد: در جریان بازرسی‌های انجام شده ۷ کیلو و ۵۰۰ گرم پودر مکمل ورزشی غیرمجاز کشف شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی از صدور ۱۰ مورد اخطار پلمب برای دیگر اماکن ورزشی که مقررات لازم را رعایت نمی‌کردند خبر داد و گفت: این باشگاه‌ها در صورت تکرار پلمب و از ادامه فعالیت ان‌ها جلوگیری می‌شود.

دستگیری سارق تجهیزات انتقال گاز در کرمانشاه

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری سارق تجهیزات انتقال گاز و کشف ۸ فقره سرقت خبر داد.

علیرضا دلیری افزود: پس از وقوع چند مورد سرقت علمک گاز در شهر کرمانشاه رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او ادامه داد: ماموران کلانتری ۲۱ نیایش حین گشت زنی در شهرک کارمندان یک سارق را که در حال باز کردن رگلاتور گاز منازل بود شناسایی و نسبت به دستگیری وی اقدام کردند.

 دلیری با اشاره به اعتراف سارق به ارتکاب ۸ فقره سرقت تجهیزات انتقال گاز، از معرفی وی به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.