نمایشگاه عکس دفاع مقدس در گتوند برگزار شد

نمایشگاه عکس دفاع مقدس، خوشنویسی و تجسمی بارعایت نکات بهداشتی در محل تالار اجتماعات قیصرامین پور شهر گتوند برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، بهداروندی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گتوند گفت: همزمان با هفته بسیج و گرامی داشت یاد و خاطره  بسیجیان در دوران دفاع مقدس و شهدای جنگ تحمیلی، محفل ادبی شعر، به همراه نمایشگاه عکس دفاع مقدس، خوشنویسی و تجسمی با رعایت نکات بهداشتی و به صورت محدود در محل تالار اجتماعات قیصرامین پور شهر گتوند برگزار شد.

او افزود: این محفل ادبی با حضور حسین اسدی پور فرماندار گتوند، علی جعفری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان، معاون فرماندار، بخشداران مرکزی و عقیلی و دیگر مسئولان و هنرمندان گتوند برگزار شد.

بهداروندی تصریح کرد: این محفل ادبی و نمایشگاه توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گتوند با مشارکت کانون بسیج هنرمندان، فرهنگی هنری ناحیه مقاومت بسیج و انجمن‌های فیلم و عکس، شعر قیصر امین پور، خوشنویسان و تجسمی شهرستان گتوند همزمان با هفته بسیج با حضور مسئولان و هنرمندان این شهرستان برگزار شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گتوند تصریح کرد: در حاشیه این محفل ادبی علاوه بر سخنرانی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گتوند، فرماندار و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان، شعرخوانی و اجرای دکلمه انجام شد و هنرمندان تجسمی و خوشنویسی نیز به صورت حضوری با خلق آثار خود هنرنمایی کردند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.