صف‌های خرید و فروش سهام در هشتم آذر ماه

در ساعت ۱۰:۴۵ دقیقه شاخص کل بورس با افت ۲۱۶ واحدی بر روی پله یک میلیون و ۳۶۷ هزار و ۷۸۹ واحدی قرار گرفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،  شاخص کل بورس تهران، امروز دوشنبه (هشتم آذرماه) در ابتدای معاملات با رشد ۱۹ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۳۶۸ هزار واحدی قرار گرفت.


بیشتر بخوانید


در ساعت ۱۰:۴۵ دقیقه شاخص کل بورس با اُفت ۲۱۶ واحدی بر روی پله یک میلیون و ۳۶۷ هزار و ۷۸۹ واحدی قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز ۴۵۷ واحد رشد کرد و بر روی پله ۳۷۵ هزار و ۴۲۳ واحد قرار گرفت.

نماد‌های کچاد، نوری و فولاد در شاخص بورس اوراق بهادار  تا به این لحظه تاثیر گذار هستند.

شاخص کل بورس در ساعت ۱۱:۵۵ دقیقه با اُفت ۲ هزار و ۵۱۰ واحد بر روی پله یک میلیون و ۳۶۵ و ۴۹۴ واحد قرار گرفت. شاخص هم وزن نیز با با اُفت ۲۷۸ واحد بر روی پله ۳۷۴ هزار و ۷۱۰ واحدی قرار گرفت.

نماد‌های کچاد، فولاد و فارس تاثیرگذارترین نماد‌های بورسی هستند. نماد‌های شستا، انرژی ۳ و فولاد نیز پر تراکنش‌ترین نماد‌های بورسی هستند.

شاخص فرابورس نیز با رشد ۳۶ واحد بر روی پله، ۱۹ هزار و ۵۳۰ واحد قرار گرفت. هم اکنون از میان ۶۸۸ نماد، ۴۲ نماد در صف خرید و ۹۴ نماد در صف فروش قرار دارند.

شاخص کل بورس در ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه یک هزار واحد دیگر اُفت کرد و با اُفت ۴ هزار و ۱۸۳ واحد بر روی پله یک میلیون و ۳۶۳ هزار واحد قرار گرفت. از میان ۶۹۰ نماد نیز، ۵۴ نماد در صف خرید و ۱۱۱ نماد در صف فروش قرار دارند.

همچنین بیشترین حجم معاملات در نماد‌های وگردش، وسدید و خبهمن بوده است. بیشترین ورود پول هوشمند نیز در سهام وگردش، اتکام و دحاوی بوده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۷ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
الهی که زودتر درش تخته بشه این دزد خانه
آخرین اخبار