حسینی:

چرا در داوری‌ها باید در حق پیکان اجحاف شود؟

سرمربی تیم فوتبال پیکان از عملکرد داور دیدار تیمش با گل گهر انتقاد کرد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان،  سید مجتبی حسینی، سرمربی تیم فوتبال پیکان پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل گل‌گهر سیرجان اظهار داشت: در شروع کار هر ۲ تیم دنبال ارائه بازی خوب بودند. بازیکنان ما با انرژی از بالا پرس می‌کردند. بازی پایاپایی بود. گل‌گهر توانست از ضربه ایستگاهی که به دست آورد استفاده کند. بازیکنان ما خطرات زیادی روی دروازه گل‌گهر ایجاد کردند، اما متاسفانه نتوانستیم از موقعیت‌هایی که داشتیم استفاده کنیم و امروز چوب بی‌دقتی خودمان را خوردیم. نباید به آن شکل گل می‌خوردیم و می‌توانستیم حتی برنده بازی باشیم.

حسینی افزود: ما برای اولین بار زمین بازی امروز را دیدیم! متاسفانه این مشکلی است که ما داریم. من به دنبال بهانه نیستم و نمی‌خواهم کار داوران را زیر سوال ببرم، اما برای من این سوال ایجاد شده که چرا در ۲ صحنه شبیه به هم، یکی خطای هند اعلام می‌شود و دیگری خطا نیست؟ داوران باید توضیح دهند چرا یک صحنه را برای یک تیم خطا می‌گیرند و برای تیم دیگر خطا نمی‌گیرند. ما آنالیز کردیم و دیدیم که هر ۲ صحنه یکی بود و تفاوت در این بود تیمی که خیلی زحمت کشیده و جوانگرایی کرده است، باید ضربه بخورد.

او افزود: من از کمیته محترم داوران عاجزانه تقاضا می‌کنم که به مشکلات داوری رسیدگی کنند. می‌خواهند کلاس توجیهی برگزار کنند یا نکنند، اما خواهش می‌کنم برای حل این مشکل فکری کنند. هفته گذشته هم در بازی ما با نساجی خطای محرز روی بازیکن ما اتفاق افتاد و داور به راحتی از آن گذشت. این که نام یک تیم پیکان است، تماشاگر و حاشیه ندارد و مربی اش اهل داد و بیداد نیست، دلیل نمی‌شود که حقش را بخورند. سوال من این است چرا یک صحنه یکسان برای حریف خطا اعلام می‌شود، اما برای ما نه.

سرمربی تیم فوتبال پیکان عنوان کرد: سر بازیکن حریف شکست و این بازیکن را در زمین مداوا کردند. ۲ بازیکن دیگر حریف در ۲ صحنه مصدوم شدند که هر ۲ نفر آن‌ها را در زمین مداوا کردند و نزدیک به ۶، ۷ تعویض انجام شد و داور ۵ دقیقه وقت اضافه گرفت. متاسفانه اکنون تمام تیم‌هایی که مقابل ما بازی می‌کنند، پای بازیکنانشان می‌گیرد. این ضدفوتبال است و داوران باید شجاعت داشته باشند و وقت اضافه را به صورت دقیق محاسبه کنند. امیدوارم من اشتباه کرده باشم، اما چیزی که من دیدم طور دیگری بود که برای تیمی که سالم کار می‌کند، ظلم اتفاق میفتد. این اتفاق برای جوانانی که با کمترین قرارداد و پرداختی این‌طور فوتبال بازی می‌کنند درست نیست.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار