عنایتی:

پنالتی عجیب و غریبی بود

سرمربی تیم فوتبال هوادار درخصوص دیدار با مس رفسنجان توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، رضا عنایتی سرمربی تیم فوتبال هوادار در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی مقابل مس رفسنجان گفت: در مورد بازی نمی‌دانم چه باید بگویم. اتفاقاتی می‌افتد که حالمان را بد می‌کند. همه چیز زیر سوال رفته است، ما اهل جار و جنجال نیستیم. آقای منصوریان دوست خوبه من، ۲ سال پیش ما را از لیگ برتر دور کرد و مجبور شدیم یک سال دیگر تلاش کنیم تا به لیگ برتر برسیم. امروز دیگر خسته شدم. آقای افشاریان، شما قوی ما ضعیف، شما همه کاره ما هیچ کاره، شما با تجربه ما بی‌تجربه، به جان عزیزانتان به داد تیممان برسید. چون ما جنجال نمی‌کنیم و در فدراسیون آدم نداریم، اتفاقات خوبی برای ما نمی‌افتد. اگر اینگونه ادامه یابد خیلی از تیم‌ها به راحتی راهی آسیا می‌شوند یا به عنوان قهرمانی می‌رسند. تقاضا می‌کنم به داد ما برسید، قرار نیست هر دفعه به جای حرف زدن درباره مسائل فنی درباره داوری صحبت کنم، بخدا زشت است.

او ادامه داد: پنالتی عجیب و غریبی بود. بعد از پنالتی خطا روی بازیکن ما گرفته نشد. ما حرفی نمی‌زنیم و از خدا همه چیز را می‌خواهیم. اگر وجدان دارید، صحبتی نمی کنم. همه چیز از قبل مشخص است. ۲ روز قبل مصاحبه کردم و می‌دانستم زورم به داور‌ها نمی‌رسد. بچه‌های ما خوب بازی کردند و وقتی گل خوردیم فقط یکی دو موقعیت به حریف دادیم. اتفاقات عجیبی در حال رخ دادن است. نمی‌گذارند نتیجه دلخواهمان را بگیریم. از جا‌های دیگر نمی‌گذارند تا نتیجه بگیریم. من کارشناس و داور نیستم، اما هر زمانی کارشناسی بازی‌ها را می‌بینم متوجه می‌شوم ۲-۳ مورد به نفع ما اتفاق افتاده و داور آن‌ها را ندیده است. ما کار می‌کنیم و زحمت می‌کشیم. مثل خیلی از تیم‌ها در فدراسیون آدم نداریم و فقط خودمان هستیم.

عنایتی در ادامه صحبت‌های خود گفت: پارسال هم اتفاقاتی افتاد که دوستان نمی‌خواستند هوادار بالا بیاید اما زحمت‌مان را کشیده بودیم و مزدش را گرفتیم. دوستان زورتان را بزنید، اما شک نکنید این تیم در لیگ برتر می‌ماند. این تیم با همین شرایط می‌ماند و در لیگ ماندگار می‌شود. داوری‌ها علیه تیممان عجیب شده است. شما حق و حقوقتان را نگرفته اید، به ما چه مربوط است. حق ندارید با قضاوت بدتان، سر تیم هایی مثل ما را ببرید.

او در پایان تصریح کرد: مس میزبانی خوبی از ما کرد. آرزو می‌کنم آن‌ها در بازی‌های بعدیشان، موفق ظاهر شوند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار