جمع آوری۳۳۷ تابلوی غیرمجاز در راه‌های البرز

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای البرز از جمع آوری ۳۳۷ تابلو و بیلبورد غیرمجاز در راه‌های استان با هدف پیشگیری از حوادث رانندگی خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، رحمان شجاعی، معاون توسعه مدیریت و منابع اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای البرز گفت: براساس قانون ایمنی راه‌ها، نصب هرگونه تابلوی تبلیغاتی و اختصاصی در حریم راه‌ها باید صرفا با مجوز سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و طی روال مربوطه شامل مکان‌یابی صحیح محل نصب تابلو، میزان بازتابش نور و  امثال آن انجام شود.

او رعایت اصول ایمنی را لازمه اخذ مجوز نصب تابلو دانست و افزود: متقاضیان برای نصب تابلوهای تبلیغاتی درحاشیه راه‌ها می‌توانند با مراجعه به اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده ای  استان نسبت به اخذ مجوز مطابق با استاندارهای لازم اقدام کمک کنند.

 معاون توسعه مدیریت و منابع اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای البرز در ادامه  تعداد تابلوهای  راهنمایی مسیر در جاده های استان را  ۴۵  تابلو در ابعاد مختلف ذکر کرد و گفت: مهم ترین کاربرد این تابلوها، مسیریابی سریع رانندگان برای انتخاب کوتاه‌ترین و بهترین مسیر جهت کاهش زمان سفر و دستیابی آسان‌ به مقصد است.

شجاعی افزود: تابلوهای هدایت مسیر بیشتر در مسیرهای بزرگراهی، معابر اصلی و فرعی در محل‌های ورودی و خروجی‌ها و یا به‌ صورت پیش‌آگاهی قبل از رسیدن به محل خروجی و ورودی نصب می‌شوند.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار