دادگر:

زنجانی ها بیش از هزار میلیارد ریال وام ازدواج دریافت کردند

رئیس شورای هماهنگی بانک‌های استان زنجان گفت: بانک های استان زنجان هزار و ‭‭‭۵۷۶‬‬‬ میلیارد ریال برای زوج‌های جوان تسهیلات ازدواج پرداخت کردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، دادگر رئیس شورای هماهنگی بانک‌های استان زنجان  بااشاره به اینکه پرداخت وام ازدواج بانک های استان با هدف ترویج سنت حسنه ازدواج در میان جوانان انجام می شود، گفت: شعب بانک ها در استان زنجان پذیرای متقاضیان دریافت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج هستند تا نسبت به پرداخت وام در کمترین زمان ممکن اقدام کنند.

او افزود: هزار و ۹۸۲ نفر برای دریافت تسهیلات ازدواج ثبت نام کرده بودند که از این تعداد هزار و ۷۹۰ نفر پرونده درخواستی خود را تکمیل کردند و تسهیلات ازدواج به حساب آنها واریز شد.

رئیس شورای هماهنگی بانک‌های استان زنجان گفت: هزار و ۴۵۴ نفر نیز در صف انتظار برای دریافت وام ازدواج هستند.

دادگر بابیان اینکه در حالت عادی وام ازدواج برای زوج‌های جوان ۷۰۰ میلیون ریال است، ادامه داد: تسهیلات ازدواج برای آقایان و خانم هایی که سن آن ها به ترتیب زیر  ۲۵ و ۲۳ سال است یک میلیارد ریال  در نظر گرفته شده است.

رئیس شورای هماهنگی بانک های استان زنجان گفت: شرط سنی فوق برای خانم و آقایی که از خانواده ایثارگران باشند مبلغ تسهیلات با افزایش ۲ برابری به ۲ میلیارد ریال می رسد.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.