بستن مسافر به صندلی هواپیما + فیلم

مسافری که تهدید به باز کردن درب هواپیما کرده بود توسط مسافران و خدمه به یکی از صندلی ها بسته شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، گردشگران سوار بر هواپیمای شرکت رایان ایر شاهد صحنه تلاش یکی از مسافران برای بازکردن درب هواپیما در آسمان بودند. پس از آنکه این مسافر تلاش کرد تا درب هواپیما را باز کند مسافران و خدمه با کمک یکدیگر مانع این کار شدند. این مسافر که هویتش اعلام نشده توسط یک افسر گارد امنیتی که در هواپیما حضور داشت به صندلی بسته شد. این هواپیمای شرکت هواپیمایی رایان ایر در پرواز روتین خود از سویل اسپانیا به بوداپست مجارستان پرواز می‌کرد که این اتفاق رخ داد.

بنا به گزارش اسپانیش پرس این مرد که هویتش اعلام نشده ناگهان در میانه پرواز رفتار‌های پرخاشگرانه از خود نشان داد و شروع به لگد زدن به صندلی هواپیما کرد. او در ادامه با خودکاری که در دست داشت مسافران را تهدید کرد و سپس بر سر یک مسافر زن که در نزدیکی او نشسته بود فریاد کشید. افسر گارد امنیتی که به همراه همسرش در کنار این مسافر نشسته بود در ابتدا به وی پیشنهاد داد تا از خدمه پرواز برای حل مشکل خود کمک بگیرد. اما در ادامه و پس از رد کردن پیشنهاد وی و زمانی که این مرد قصد باز کردن درب هواپیما را داشت، این افسر وارد عمل شد و او را به صندلی بست.


بیشتر بخوانید


پلیس مستقر در فرودگاه لیسزت بوداپست پس از فرود هواپیما در این فرودگاه این مرد را بازداشت کرد. این اتفاق در تاریخ ۱۱ نوامبر رخ داد، اما جزئیات و تصاویر مربوط به آن به تازگی منتشر شده است.

گفتنی است؛ شرکت رایان ایر هنوز در این باره اظهار نظر نکرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۳ ۱۵ آذر ۱۴۰۰
یه گلوله باید حرومش میکردن دیوانه رو
آخرین اخبار