گام‌های بلند مخابرات در توسعه شبکه دیتا در مرکز تلفن رامهرمز

مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: با نصب تجهیزات فنی در مرکز تلفن رامهرمز، شبکه دیتا توسعه و ظرفیت ارائه اینترنت خانگی به مشترکان افزایش یافت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رحیم فلاح زاده، مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: باتوجه به افزایش استفاده مشترکان از شبکه دیتا جهت انجام فعالیت‌های روزانه خدماتی به ویژه آموزشی و... باهدف توسعه و ایجاد زیرساخت‌های ارتباطی و لزوم پاسخگویی به نیاز مشتریان در زمینه ارائه خدمات مناسب و با کیفیت، عملیات توسعه پورت شبکه دیتا در کافوی ۶ مرکز تلفن ثابت رامهرمز در دستور کار کارشناسان حوزه شبکه مخابرات منطقه خوزستان قرار گرفت.

او با بیان اینکه پروژه عملیات توسعه شبکه دیتا با تلاش کارشناسان فنی حوزه دیتا و کارکنان در مخابرات شهرستان با کابلکشی و نصب یک عدد کارت ۳۲ پورتی و افزایش ظرفیت ارائه اینترنت adsl خانگی به مشترکان جدید در محدوده کافوی ۶ این مرکز صورت گرفت، افزود: با توسعه مخابراتی و نصب تجهیزات فنی امکان بهره مندی بیش از پیش متقاضیان و مشترکان تلفن ثابت از اینترنت باند پهن (adsl خانگی) فراهم شد.

فلاح زاده اظهار کرد: متقاضیان و مشترکان تلفن ثابت محدود در کافوی ۶ مرکز تلفن این شهرستان به منطور بهره مندی از اینترنت پهن باند adsl خانگی می‌توانند با سامانه پاسخگویی ۲۴ ساعته ۲۰۲۰ تماس و نسبت به ثبت نام و انتخاب بسته‌های متنوع و مقرون به صرفه اقدام کنند.

این مقام مسئول بیان داشت: با توجه به افزایش استفاده از شبکه دیتا و لزوم ارائه خدمات شبکه دیتای خانگی مطلوب به مردم به منطور جلب رضایتمندی، پروژه‌های مخابراتی از جمله عملیات توسعه شبکه دیتای خانگی با ارتقای پهنای باند و افزایش ظرفیت ارائه دیتا در مراکز تلفن ثابت استان با سرعت بیشتری در حال انجام است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.