الگوی کشت و مصرف آب در اردبیل تغییر می‌کند

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل گفت: الگوی کشت و مصرف آب در استان تغییر می‌کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی حیدری اُناری، مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل امروز در جلسه شورای معاونان شرکت آب منطقه ای اردبیل با اشاره به ضرورت بکارگیری دستورالعمل‌های علمی و تحقیقاتی در بخش آب گفت: استفاده از ظرفیت دانشگاهیان از جمله استادان مجرب می‌تواند در این راستا مثمرثمر واقع گردد.

او با بیان اینکه استفاده از راهکارهای علمی و تحقیقاتی برای اصلاح الگوی مصرف و کشت در دشت‌های استان جزو برنامه‌های بخش آب است، افزود: باید با برگزاری سمینارها و میزگردهای علمی و استفاده از نظرات صاحب‌نظران به دنبال راهکارهای مناسب برای رسیدن به مصرف بهینه منابع آب و علاج بخشی کمبود منابع بود.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل بیان کرد: شرکت آب منطقه ای اردبیل به عنوان مرکز تصمیم‌گیری برای آب استان به دنبال انعقاد تفاهم‌نامه با دستگاه‌های مربوطه از جمله جهاد کشاورزی و محیط زیست است تا از این طریق مباحث مربوط به آب تخصصی‌تر مورد بررسی قرار گیرد.

حیدری اُناری همچنین استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان در فرهنگ‌سازی و مدیریت مصرف آب را یادآور شد و افزود: باید از این ظرفیت بهترین بهره‌ها را جست و با تدوین برنامه‌های مستدل و علمی راه را برای ورود شرکت‌های دانش بنیان در بخش آب باز کرد.

او با تاکید بر حذف فرایندهای اضافی اداری در قبال انجام کار مردم گفت: ترویج فرهنگ جهادی در انجام کارها مورد انتظار مردم است و باید تمامی تلاش‌های خود را برای رعایت حق و حقوق مردم و بیت المال انجام بدهیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.