پزشکان جهادی، راهی منطقه حصاروئیه زاهدان

پزشکان جهادی راهی منطقه حصاروئیه زاهدان شدند تا با راه اندازی یک درمانگاه صحرایی خدمات تخصصی و فوق تخصصی را به دل محرومیت‌ها ببرند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، به همت تیپ ۱۱۰ سلمان فارسی و دانشگاه علوم پزشکی ایران درمانگاه تخصصی و‌فوق تخصصی با کادر درمان مجرب در ۱۰۰ کیلومتری غرب زاهدان منطقه حصاروئیه اغاز به کار کرد.

سردار الماسی فرمانده تیپ نیرو‌های مخصوص ۱۱۰ سلمان فارسی نیروی زمینی سپاه گفت:از سال گذشته تا کنون ۱۲ گروه پزشکی به این مناطق برای خدمت امده اند.

دکتر پازوکی رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: این سفر مقدمه شناسایی نیاز‌ها و انتقال تحربیات برای سفر‌های بعدی خواهد بود.

دکتر پازوکی همچنین افزو‌د: این تیم اعزامی به این منطقه شامل ۱۶ تخصص و‌فوق تخصص است که خدمات لازم را به اهالی منطقه ارائه می‌دهند.

وی افزود در این گروه اعزامی هئیت رئیسه دانشگاه به همراه معاونین بخش‌های مختلف در محل حضور دارند و همکاری‌های لازم را با دانشگاه علو‌م پزشکی زاهدان خواهند کرد.

وی افزود در ۲۴ ساعت گذشته بیش از هزار بیمار ویزیت شده است.

و‌ی همچنین گفت در صورت احداث درمانگاه ثابت در این منطقه این دانشگاه امادگی تامین نیروی انسانی لازم انرا خواهد داشت.

پازوکی همچنین افزود این دانشگاه با بیش از ۹۸۰ عضو هئیت علمی و حدود ۹ هزار و ۶۰۰ دانشجوی دوره‌های مختلف تخصصی و فوق تخصصی، توانایی ارایه خدمات لازم را خواهد داشت.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار