هفته چهارم لیگ برتر فوتبال بانوان باشگاه‌های کشور به میزبانی شهرکرد برگزار شد

هفته چهارم لیگ برتر فوتبال بانوان باشگاه های کشور به میزبانی استان چهارمحال و بختیاری در ورزشگاه انقلاب شهرکرد برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، دیدار تیم‌های ملی‌پوشان شهرکرد و ملوان بندر انزلی، صدرنشین جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال بانوان در ورزشگاه انقلاب شهرکرد با نتیجه سه بر صفر به سود تیم میهمان به پایان رسید.

صادق میراحمدی مدیرعامل تیم فوتبال بانوان ملی‌پوشان شهرکرد درباره شرایط بازی این تیم در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال بانوان گفت: در نیمه نخست بازی، موقعیت تیم و باد شدید باعث شد تا سه گل از دروازه ملی‌پوشان عبور کند.

او افزود: بازی در نیمه دوم در اختیار تیم ملی‌پوشان بود، اما با وجود آنکه در این نیمه از شدت وزش باد کاسته شد، بازیکنان نتوانستند کاری از پیش ببرند و بازی با همان سه گل نیمه اول به سود تیم ملوان بندر انزلی به پایان رسید.


بیشتر بخوانید


او با اشاره به بازی بعدی ملی‌پوشان در ارومیه مقابل تیم همیاری آذربایجان غربی تصریح کرد: مشکلات مالی از همان آغاز لیگ، تیم را در شرایط سختی قرار داده و با نبود حامی مالی، فراهم کردن شرایط رفت‌وآمد و اسکان اعضای تیم در ارومیه در هفته آینده تا حدودی نامشخص است.

برای اولین بار تیم استان چهارمحال و بختیاری در لیگ برتر فوتبال بانوان باشگاه های کشور راه یافته است.

تیم فوتبال ملی‌پوشان نماینده چهارمحال و بختیاری با میانگین سنی ۲۲ سال، در چهاردهمین دوره مسابقات لیگ برتر بانوان (جام کوثر) در چهار دیدار خود تاکنون سه باخت و یک مساوی را تجربه کرده است.

در این دوره از مسابقات ۱۱ تیم بصورت رفت و برگشت با هم به رقابت می‌پردازند.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.