شکست رایکا در روز کم حادثه شیراز

رایکا بابل در هفته هشتم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور مقابل قشقایی شیراز شکست خورد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،دو تیم قشقایی شیراز و رایکا بابل در هفته هشتم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور در ورزشگاه حافظیه شیراز به مصاف هم رفتند که در پایان، قشقایی با نتیجه یک بر صفر پیروز شد.

نیمه اول این بازی کم رمق دنبال شد و به غیر از فرصت تک به تکی که رضا عبدی مهاجم رایکا به دست آورد و ضربه این بازیکن از روی خط دروازه برگشت داده شد، اتفاق خاص دیگری رخ نداد.

نیمه دوم نیز همانند نیمه اول این دیدار بسیار سرد و کسل کننده دنبال می‌شد تا اینکه بر روی غفلت مدافعان رایکا، گل برتری قشقایی به ثمر رسید.

بر روی حرکت انفرادی تورج آقایاری، سانتر این بازیکن به مهاجم قشقایی رسید و ضربه سر مهاجم قشقایی را سعید ابراهیم‌پور به زیبایی هرچه تمام‌تر دفع کرد، اما در ریباند، توپ به افشین امیری رسید تا او با ضربه‌ای آرام، دروازه رایکا را باز کند.

در ادامه بابلی‌ها هرچه زدند به در بسته خورد و حملات یاران پیروز قربانی نتیجه‌ای را در بر نداشت تا ۳ امتیاز این بازی، به سود کاکو‌های شیرازی رقم بخورد.

اعلام ترکیب تیم رایکا مقابل قشقایی

پیروز قربانی سرمربی رایکا، تیمش را با ترکیب، سعید ابراهیم‌پور و علی گودرزی، محمد آژیر، امیر عباسی، مصطفی آقاجانی، رضا عبدی، علی خانلرزاده، امیررضا میرزایی، میلاد قربان‌زاده، برهان عابد و جواد غلامی به مصاف میزبانش قشقایی شیراز فرستاد.

رایکا بابل با ۱۰ امتیاز جایگاه سیزدهم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور را به خود اختصاص داده است.

قشقایی شیراز هم با ۱۶ امتیاز پس از ملوان بندرانزلی در رتبه دوم جدول رده بندی مسابقات قرار گرفت.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.