معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان یزد:

هزینه‌های درمان بیماران نیازمند رایگان شد

رادمان گفت: سهم خود پرداخت بیماران بستری تحت حمایت کمیته امداد استان یزد رایگان شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، علی رادمان معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان یزد با بیان اینکه توجه به وضعیت سلامت خانوار تحت حمایت از جمله فعالیت‌های عملکردی این نهاد محسوب می‌شود، گفت: مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در گذشته ۱۰ درصد هزینه بستری را پرداخت می‌کردند، با پیگیری‌های انجام شده تمامی هزینه‌های بستری نیازمندان رایگان شد.

رادمان افزود: با توجه به مصوبه هیئت وزیران با پیگیری و هماهنگی‌های انجام شده با بیمارستان‌های دولتی در سطح استان مقرر شد ۹۵ درصد هزینه بیماران اورژانسی و بستری تحت حمایت کمیته امداد با رعایت نظام ارجاع توسط بیمه سلامت و پنچ درصد سهم بیمار از محل طرح تحول سلامت پرداخت شود.

او یادآور شد: در شش‌ماهه نخست امسال ۴۲ هزار مددجوی تحت حمایت از خدمات این نهاد در قالب بیماران صعب العلاج و بیمه مکمل، تغذیه کودکان کمتر از پنج سال مبتلا به سوء تغذیه و امنیت غذایی مادران باردار و شیرده و همچنین حق بیمه تأمین اجتماعی برخوردار شدند.

رادمان تصریح کرد: در این مدت ۲ میلیارد و ۲۱۰ میلیون تومان برای بیمه مکمل، تغذیه کودکان کمتر از پنج سال مبتلا به سوءتغذیه، امنیت غذایی مادران باردار و شیرده و حق بیمه تأمین اجتماعی مددجویان تحت حمایت پرداخت شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار