اولین مرکز نیکوکاری توان‌بخشی در البرز

مرکز نیکوکاری توان‌بخشی کریم اهل‌بیت البرز در بخش‌های کاردرمانی - گفتاردرمانی – فیزیوتراپی و گفتاردرمانی ذهنی به نیازمندان و مددجویان کمیته امداد خدمات ارائه می‌دهد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،  عبدالله طاهری، رئیس اداره کمیته امداد منطقه یک کرج با اشاره به این که در مرکز نیکوکاری کریم اهل‌بیت امکانات به‌صورت هدفمند و مؤثر در خدمت محرومان قرار دارد گفت: این مرکز به‌عنوان اولین  مرکز نیکوکاری توان‌بخشی  البرز در بخش‌های کاردرمانی - گفتاردرمانی – فیزیوتراپی و گفتاردرمانی ذهنی به نیازمندان و مددجویان کمیته امداد خدمات ارائه می‌دهد.

 رئیس اداره کمیته امداد منطقه یک کرج با ابراز امیدواری به این که در آینده شاهد راه‌اندازی شبکه‌هایی از مراکز نیکوکاری کریم اهل‌بیت در کشور باشیم افزود: کمیته امداد امام (ره) با استفاده از چهار دهه تجربه از طریق هم‌افزایی و اقدام مشترک به منظور تسریع خدمت‌رسانی به بیماران نیازمند آماده تعامل با این مراکز نیکوکاری است.

طاهری بابیان این که امیدواریم تفکر نیکوکاری در مجموعه بهداشت و درمان استان تسریع پیدا کند گفت: در حال حاضر ۲۸۰ نفر مددجو و نیازمند از خدمات توان‌بخشی این مرکز در ۲۱۳۰ جلسه توان‌بخشی به ارزش بیش از ۲۰۱ میلیون تومان شامل فیزیوتراپی، کاردرمانی، گفتاردرمانی و ... بهره‌مند شدند.

او افزود: مرکز نیکوکاری کریم اهل‌بیت توسط یک گروه جهادی خیر اداره شده و خدمات توانبخشی را به‌صورت رایگان به نیازمندان ارائه می‌دهند.

 رئیس اداره کمیته امداد منطقه یک کرج در پایان ضمن دعوت از خیرین جهت کمک به این مرکز نیکوکاری گفت: نیازمندان و خیرین جهت ارتباط با این مرکز می‌توانند با شماره تلفن ۹۲۲۵۷۴۳۳۴۸ تماس حاصل فرمایند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.