اهوازی‌ها در تب و تاب تدارک مسابقات کورس سوارکاری کشور

ریاست هیئت سوارکاری خوزستان گفت: مسابقات کورس سوارکاری کشور دهم دی ماه در اهواز شروع  و بمدت ۸ هفته ادامه می‌یابد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حسین برون ریاست هیئت سوارکاری خوزستان گفت: مسابقات کورس سوارکاری کشور دهم دی ماه در اهواز شروع  و بمدت ۸ هفته در روزهای جمعه ادامه می‌یابد.

او افزود: این مسابقات در میدان نیروی اهواز برگزار می‌شود و پیش بینی می‌شود که در این دوره از مسابقات نزدیک به ۱۲۰ تا ۱۳۰ راس اسب از سراسر کشور شرکت کنند.

برون با اشاره به این نکته که اتفاق خوبی که امسال رخ داده این است که خود اسب داران وارد میدان شده وبه برگزاری این مسابقات کمک کرده اند، اظهار داشت: با توجه  به شیوع بیماری کرونا  در سال‌های گذشته امیدواریم امسال کیفیت مسابقات را بهتر کرده و بهبود ببخشیم.

 ریاست هیئت سوارکاری خوزستان اظهارداشت: ۲۴ تا ۲۶ آذرماه در شهرستان شوشتر نیز مسابقات اسب‌های خارجی برگزار می‌شود.

عباس دهقان زاده نماینده فدراسیون سوارکاری جمهوری اسلامی ایران در ایفار گفت: از تمامی اسب داران مخصوصا اسب داران عرب کشور دعوت بعمل می‌آید که در مسابقات کشوری شرکت کنند.

او با اشاره به اینکه این مسابقات براساس آیین نامه کشوری و تحت نظارت مستقیم فدراسیون سوارکاری برگزار می‌شود و آزامایشات دوپینگ به خارج از کشور ارسال می‌گردد، تصریح کرد: امیدواریم که برگزاری این مسابقات نقطه عطفی در اسب دوانی  و توسعه  اسب عرب باشد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.