سرمربی تراکتور:

داور ۲ گل تیم ما برابر آلومینیوم را نپذیرفت

سرمربی تیم فوتبال تراکتور درباره شکست تیمش برابر آلومینیوم اراک توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان،  زونیمیر سولدو، سرمربی تیم فوتبال تراکتور درباره شکست تیمش برابر  آلومینیوم اراک گفت: می‌دانستم امروز بازی سختی داریم. تیم آلومینیوم خوب سازماندهی شده است و بازیکنانش مدت‌ها  کنار هم بازی می‌کنند. ما برای این بازی برنامه داشتیم و در دقایقی از بازی، بهتر از حریف بودیم.

او ادامه داد: نیمه اول خوب درگیر نشدیم و متاسفانه دقایق پایانی گل دریافت کردیم؛ هرچند نیمه اول به گل رسیده بودیم که داور نپذیرفت.

سولدو با بیان این که نیمه دوم تغییراتی در تیم داشتیم، گفت: نیمه دوم بهتر کار کردیم؛ اما روی یک غفلت، حریف برای بار دوم ما را جریمه کرد و علی‌رغم بازی تهاجمی، نتوانستیم به گل برسیم. البته نیمه دوم هم به گل رسیدیم که داور نپذیرفت و متوجه این موضوع شدیم که مشکلات زیادی داریم.

او اظهار کرد: معمولاً گل‌ها روی اشتباهات خط دفاعی به ثمر می‌رسند که امکان دارد این مشکلات بزرگ و یا ریز باشند.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور با تاکید بر این که کار سختی پیش رو داریم، بیان کرد: تراکتور نفرات زیادی از دست داده و آماده‌سازی منظمی هم نداشته است. کار زیاد و سختی برای رساندن تراکتور به حد مطلوب دارم. در سوی دیگر آلومینیوم کارش را به موقع شروع کرده و تغییراتی در کادر فنی‌ نداشته است.

او درباره تاثیر نبود اخباری در نتیجه بازی امروز، گفت: من روی تمامی نفرات حساب کرده‌ام؛ هر چند وحضور اخباری می‌توانست به ما کمک کند. این دروازه‌بان یک ماه همراه ما نخواهد بود و باید نفر جایگزین را تقویت کنیم.

سولدو در پایان با بیان این که محمد عباس‌زاده بازیکن خیلی خوبی است، تصریح کرد: این بازیکن آسیب دیده بود و هنوز به فرم ایده‌آل برای بازی ۹۰ دقیقه‌ای نرسیده است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار