برخورد کامیون FM۹ و سواری سراتو در محور بافق - بهاباد سه مصدوم بر جای گذاشت

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بافق گفت: برخورد خودروی سواری سراتو و یک دستگاه کامیون در محور بافق - بهاباد سه مصدوم برجای گذاشت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محمدرضا فتاحی بافقی، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بافق از پوشش امدادی حادثه تصادف در کیلومتر ۲۱ محور بافق - بهاباد (منطقه بیشه در) خبر داد و گفت: پس از تماس تلفنی اورژانس مبنی بر تصادف رخ به رخ کامیون FM۹ و سواری سراتو تیم امداد و نجات از پایگاه سه راهی سه چاهون به محل حادثه اعزام و عملیات امدادرسانی را انجام دادند.

فتاحی افزود: این حادثه سه مصدوم برجای گذاشت که به همت تیم امداد و نجات رهاسازی و پس از انجام اقدامات پیش بیمارستانی به بیمارستان منتقل شدند.

او با تقدیر از همه دستگاه‌های امدادرسان حاضر در صحنه از جمله پلیس راهور، آتشنشانی و اورژانس ۱۱۵ تصریح کرد: این حادثه سه مصدوم برجای گذاشت که دو مصدوم به کمک اورژانس و یک مصدوم به همت هلال احمر به بیمارستان ولیعصر (عج) بافق منتقل شدند.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: شهروندان عزیز می‌توانند در صورت مشاهده حوادث جاده‌ای و کوهستان با شماره تماس ۱۱۲ ندای امداد تماس گرفته و حادثه را اطلاع دهند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۰ ۱۴ آذر ۱۴۰۰
خدایا بلاومصیبت را از سر مومنین رفع کن
آخرین اخبار