خانه ابدی در بیرجند چقدر قیمت دارد؟

رئیس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری بیرجند قیمت قبر و خدمات کفن و دفن را اعلام کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، کدخدا رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری بیرجند گفت: در حال حاضر قیمت پیش فروش قبر در حاشیه قتلگاه از ۲ میلیون و ۴٠٠ هزار تومان تا ۵ میلیون تومان است.

او با اشاره به اینکه هزینه کفن و غسل و خدمات نیز ۲۵٠ هزار تومان است گفت: اگر فرد فوت شده را در محل عمومی دفن کنند هزینه قبر بین ۶٠٠ تا۷٠٠ هزارتومان است.


بیشتر بخوانید


کدخدا با بیان اینکه اگر وابستگان متوفی تمایل به نصب سایه بان در محل مزار فرد فوت شده داشته باشند هزینه آن نیز ۷٠٠ هزار تومان است گفت: همچنین هزینه انجام حاشیه‌های سنگ قبر ۱۵٠ هزار تومان است.

رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری بیرجند گفت: اگر فرد فوت شده وضعیت مالی مناسبی نداشته باشد و یا تحت پوشش کمیته امداد و یا بهزیستی باشد با هزینه ۵٠٠ تا ۶٠٠ هزارتومان تمامی مراسم کفن و دفن و خرید قبر برای متوفی انجام می‌شود.

او گفت: ماهانه بین ۳٠ تا ۴٠ مورد متوفی داریم که خدمات کفن و دفنشان با ۵٠ درصد تخفیف انجام می‌شود و در این بین در هر ماه تعدادی هم هستند که در پی نبود خانواده و وابستگان بدون هیچ هزینه‌ای و کاملا رایگان در آرامستان بیرجند دفن می‌شوند.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۰:۳۷ ۱۳ دی ۱۴۰۰
ارزوی مرگ هم نمیشود کرد مردن هم خرج دارد خجالت اوره وقتی که نداریم خودمون را تو سوراخ قایم میکنیم نکنه باکسی روبروبشیم مردن دیگه چیه اون هم با این خرج های کفن ودفنش بابا نداریم