شهردار جدید گوک تپه معرفی شد

"فایق مصطفی نژاد" بعنوان شهردار جدید گوک تپه معرفی شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، عارف خدرلو فرماندار ویژه مهاباد در مراسم معارفه شهردار جدید گوک تپه گفت: جذب نیروی انسانی بدون برنامه و خارج از دستورالعمل‌های ابلاغی در شهرداری‌های نوپا موجب افزایش هزینه‌های جاری و ناتوانی در اجرای سایر پروژه‌های عمرانی خواهد شد.

خدرلو با بیان اینکه تمام مسئولان دستگاه‌های اجرایی موظف به ارائه خدمات به شهرداری گوک تپه هستند، افزود: از شهروندان گوک تپه و همچنین اعضای شورای این شهر درخواست داریم در راستای آگاه سازی نسبت به اختیارات و وظایف یک شورا آگاه شوند تا انتظارت خارج از تعهد بوجود نیاید.

فرماندار ویژه مهاباد با بیان اینکه شهرداری گوک تپه نیاز به حمایت دارد، اضافه کرد: باتوجه به موقعیت و جایگاه ویژه این شهر در مسیر ارتباطی مهاباد چشم انداز و پتانسیل خوبی در این منطقه برای توسعه و آبادانی پیداست و امیدواریم مجموعه شورا و شهرداری از این ظرفیت استفاده بهینه کنند.

خدرلو گفت: سرریز جمعیت مهاباد برای تامین مسکن و اقامت با توجه به گرانی ملک در داخل شهر مهاباد به روستا‌های نزدیک از جمله گوک تپه مستقر شده و همین امر نیز فرصت خوبی برای گسترش و آبادنی و اجرای زیرساخت‌های خدماتی در این شهر تازه تاسیس است.

در ادامه مراسم نیز حکم شهرداری جدید گوک تپه با امضای استاندار آذربایجان‌غربی توسط فرماندار مهاباد به "فایق مصطفی نژاد" واگذار شد.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.