شناسایی عامل نشر اکاذیب علیه یکی از ارگان‌های دولتی

عامل نشر اکاذیب علیه یکی از ارگان‌های دولتی شهرستان قاینات شناسایی شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، سرهنگ محمدپور، رئیس پلیس فتای خراسان جنوبی گفت: در پی مراجعه نماینده حقوقی یکی از ارگان‌های دولتی به پلیس فتا شهرستان قاینات و طرح شکایت مبنی بر نشر اکاذیب، تهمت و افترا نسبت به مدیران و کارکنان این مجموعه در شبکه اجتماعی مجازی توسط فرد یا افرادی ناشناس، پرونده اولیه تشکیل و برای پیگیری در اختیار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

او گفت: پس از ارائه مستندات توسط شاکی و اقدامات تخصصی واطلاعاتی صورت گرفته توسط افسران پلیس فتا شهرستان قاینات، متهم شناسایی و ضمن هماهنگی با مقام قضایی به این پلیس احضار شد.

سرهنگ محمدپور گفت: متهم پس از حضور در پلیس فتا شهرستان قاینات در ابتدا منکر بزه انتسابی شد، ولی پس از مواجهه با مدارک و مستندات احصاء شده به بزه انتسابی معترف و از کرده خود احساس ندامت و پشیمانی کرد.

رئیس پلیس فتا خراسان جنوبی گفت: پرونده تکمیل و برای سیر مراحل قانونی به دادسرا ارسال شد.

سرهنگ محمدپور به کاربران شبکه‌های اجتماعی هشدار داد: انتشار هرگونه مطلب توهین‌آمیز، هتک حیثیت و نیز تشویق سایر افراد و گروه‌ها به انتشار مطالب توهین‌آمیز جرم تلقی شده و عواقب جبران ناپذیری برای فرد به همراه دارد.

او گفت: شهروندان در صورت بروز مشکل و مواجهه با جرائم رایانه‌ای می‌توانند با مراجعه حضوری به پلیس فتا و یا با مراجعه به سایت پلیس فتا به نشانی www.cyberpolice.ir و یا با شماره گیری ۰۹۶۳۸۰ مرکز امـداد و فوریت‌های سایبـری از مشاوره‌ها و راهنمایی‌های کارشناسان این پلیس در جهت رفع مشکلات احتمالی خود اقدام کنند.

انتهای پیام/ک

برچسب ها: نشر اکاذیب ، پلیس فتا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار