صف‌های خرید و فروش سهام در ۱۷ آذر ماه

در ساعت ۹:۴۰ دقیقه شاخص کل بورس با رشد ۸۰۹ واحد بر روی پله یک میلیون و  ۳۳۸ هزار و ۸۲۵ واحد قرار گرفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ شاخص کل بورس تهران، امروز چهارشنبه (۱۷ آذرماه) در ابتدای معاملات با رشد ۴۵۴ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۳۳۸ هزار واحدی قرار گرفت.


بیشتر بخوانید


در ساعت ۹:۴۰ دقیقه شاخص کل بورس با رشد ۸۰۹ واحد بر روی پله یک میلیون و  ۳۳۸ هزار و ۸۲۵ واحد قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با رشد ۴۳۹ واحد بر روی ارتفاع ۳۶۱ هزار و ۵۸۱ واحد قرار گرفت. سه نماد شستا، فملی و شفن بیشترین تاثیر را بر شاخص بورس داشته‌اند.
 
شاخص کل فرابورس نیز با رشد ۱۴ واحد بر روی ارتفاع ۱۹ هزار و ۱۱۸ واحد قرار گرفت. نماد سمگا بیشترین تاثیر را بر شاخص کل فرابورس داشته است.
در ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه شاخص کل بورس با رشد ۲ هزار و ۹۶۶ واحد بر روی پله یک میلیون و ۳۴۰ هزار و ۹۸۱ واحد قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با اُفت یک هزار و ۲ واحد بر روی پله ۳۶۲ هزار و ۱۴۳ واحد قرار گرفت. سه نماد فملی، شبندر و فولاد بیشترین تاثیر را بر شاخص بورس داشته‌اند. نماد شستا پرتراکنش‌ترین نماد در این دقایق بازار است.

شاخص کل فرابورس نیز با رشد ۱۳ واحد بر روی ارتفاع ۱۹ هزار و ۱۱۶ واحد قرار گرفت. سه نماد سمگا، وهور و دماوند بیشترین تاثیر را بر شاخص فرابورس داشته‌اند. نماد توسن نیز پرتراکنش‌ترین نماد در این دقایق بازار است.

 در ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه شاخص کل بورس با رشد ۷ هزار و ۸۷۹ واحد بر روی پله یک میلیون ۳۴۵ هزار و ۸۹۶ واحد قرار گرفت. شاخص هم وزن با رشد یک هزار و ۹۱۳ واحد بر روی پله ۳۶۳ هزار و ۵۵ واحد قرار گرفت.

نماد فملی بیشترین تاثیر را بر شاخص بورس داشته است. نماد شستا نیز پرتراکنش‌ترین نماد در بورس در این دقایق است.

شاخص فرابورس نیز با رشد ۳۵ واحد بر روی ارتفاع ۱۹ هزار و ۱۳۸ واحد قرار گرفت. سمگا نیز بیشترین تاثیر را بر شاخص کل بورس گذاشته است. در این دقایق ۶۶ نماد در صف خرید و ۵۹ نماد در صف فروش هستند.

در ساعت ۱۲ شاخص کل بورس، ۱۱ هزار و ۳۴۹ واحد بر روی پله یک میلیون و ۳۴۹ هزار واحد قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با رشد ۲ هزار و ۴۴۴ واحد بر روی پله ۳۶۳ هزار و ۵۸۶ واحد قرار گرفت.

از میان ۶۹۰ سهام ۶۱ نماد در صف خرید و ۷۳ نماد در صف فروش قرار دارند. بیشترین حجم معاملات در خودرو، خبهمن و خگستر وجود دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار