گروه‌های جهادی اردبیل در ۶۲عرصه خدمات‌رسانی می‌کنند

مسئول بسیج سازندگی سپاه استان اردبیل گفت: گروه‌های جهادی استان در ۶۲ عرصه در جهت خدمت‌رسانی به مردم فعالیت می‌کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سرهنگ پاسدار علی پیرجاهد، مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: بسیج سازندگی اردبیل در قالب گروه‌های جهادی از آغاز شیوع بیماری کرونا در استان اقدامات قابل توجهی در راستای محرومیت‌زدایی انجام داده که در هفته بسیج و همزمان با سراسر کشور 116 پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی در استان افتتاح شد.

او بیان کرد: این پروژه‌ها شامل 15 پروژه عمرانی، پنج پروژه اقتصاد مقاومتی، 27 مورد صندوق قرض‌الحسنه بود که در راستای محرومیت‌زدایی و مردم‌یاری به بهره‌برداری رسید.

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: امروز بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی استان میدان‌داران عرصه محرومیت‌زدایی و خدمات‌رسانی هستند و در شرایط سخت موجود نیز بر خود وظیفه می‌دانند که در کنار مردم حضور داشته باشند.

او با اشاره به فعالیت گروه‌های جهادی افزود: گروه‌های جهادی استان در 62 عرصه در جهت خدمت‌رسانی به مردم فعالیت می‌کنند و کار گروه‌های جهادی استان از زلزله کرمانشاه و سیل لرستان شروع شده و همچنان در دوران کرونا تداوم دارد.

پیرجاهد ادامه داد: ما در استان 2هزار گروه جهادی داریم که به خاطر رعایت دستورالعمل های بهداشتی فقط 300 گروه جهادی در رزمایش اقتدار جهادگران برای گره‌گشایی از مشکلات مردم مشارکت کردند.

او افزود: بسیج با روحیه جهادی خود تهدید‌ها را تبدیل به فرصت می‌کند و امروز حل مسائل و مشکلات موجود در استان‌ها نیز با روحیه و عمل جهادی و انقلابی امکانپذیر است.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.