مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز مطرح کرد؛

رویکرد سنتی مدیریت پسماند باید خاتمه یابد

 مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز با بیان اینکه رویکرد برخورد سنتی با پسماند باید خاتمه یابد گفت: در این زمینه باید از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان استفاده شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، فاتح مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز با اشاره به اینکه اکنونی دیگر زمان برخورد سنتی با پسماند نیست گفت: با استفاده از ظرفیت‌های شرکت‌های دانش بنیان تحول عظیمی در این حوزه روی خواهد داد.

وی با دعوت از استارت آپ‌ها و شرکت‌های دانش بنیان برای همکاری با این سازمان، اظهار داشت: این سازمان آماده است با شرکت‌های دانش بنیان و استارت آپ‌هایی که در حوزه مدیریت پسماند فعالیت می‌کنند و طرح و برنامه دارند همکاری کند.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند گفت:این سازمان برای پیشبرد اهداف سازمان مدیریت پسماند، کاهش آزمون و خطا و استفاده علمی از ظرفیت‌ها و یافته‌های شرکت‌های دانش بنیان از تمامی این شرکت‌ها که در حوزه مدیریت پسماند طرح دارند دعوت به همکاری می‌ کند.

فاتح ادامه داد: تمامی استارت آپ ها ایده‌های تجاری سازی شده خود را به صورت مقدماتی ارائه کنند تا ضمن بررسی نحوه عملیاتی کردن نسبت به فراخوان سرمایه گذار اقدام شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.