معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد:

نیکوکاران یزدی حامی ایتام شوند

مشعل چی گفت: مردم خیراندیش و نیکوکار استان یزد می‌توانند به نیت سلامتی نوزاد دلبند خود سرپرستی فرزند یتیمی را عهده دار شوند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، غلامرضا مشعل چی معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزدگفت: مردم خیراندیش و نیکوکار استان یزد می‌توانند به نیت سلامتی نوزاد دلبند خود سرپرستی فرزند یتیمی را عهده دار شوند و ماهیانه حداقل ۵۰ هزار تومان به حساب فرزند معنوی خود واریز کنند.

او افزود: در آخرین اقدام خداپسندانه، والدین نوزاد چهار ماهه نیری حامی نوزاد یتیم چهار ماهه شدند و فاطمه خانم به عنوان کوچکترین حامی ایتام در شهرستان تفت شد.

مشعل چی تصریح کرد: در حرکت خیرخواهانه دیگر حامیان نیکوکار هزینه جراحی دختر یتیم سید تحت حمایت این نهاد به مبلغ پنج میلیون تومان را تامین کردند.

مشعل چی یادآور شد: پنج هزار و ۳۰۰ نفر از ایتام و فرزندان نیازمند غیر یتیم در استان یزد از حمایت ۱۸ هزار حامی نیکوکار در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین استفاده می‌کنند.

او ادامه داد: مردم نیکوکار استان می‌توانند یتیم و یا فرزند نیازمند غیریتیم (محسنین) مورد نظر خود را در قالب طرح‌های اکرام ایتام و محسنین انتخاب کرده و ماهیانه حداقل ۵۰ هزار تومان به معیشت آن‌ها کمک کنند.

مشعل چی گفت: سامانه‌های اینترنتی ekram.emdad.ir و mohsenin.ir ساده‌ترین روش برای حمایت و کمک به ایتام و فرزندان نیازمند تحت حمایت این نهاد به‌صورت غیرحضوری و آنی است و نیکوکاران یزدی می‌توانند با ثبت‌نام در این سامانه‌ها حمایت ایتام و فرزندان نیازمند موردنظر خود را بر عهده گیرند.

انتهای پیام/‌ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار