واژگونی کامیون در محور ساوه - همدان

واژگونی کامیون ولوو درمحور ساوه – همدان یک کشته برجای گذاشت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی کامیون ولوو درمحور ساوه – همدان یک نفر در دم جان باخت.

سرهنگ محمد پور شمس رئیس پلیس راه استان مرکزی در بیان جزئیات این حادثه رانندگی گفت: در بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی کامیون ولوو در محور ساوه – همدان راننده خودرو بر اثر شدت جراحات وارد شده در دم جان باخت.

او اضافه کرد: علت این حادثه، از سوی کارشناس تصادفات پلیس راه " بی توجهی به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی راننده خودرو اعلام شد.

محور ساوه - همدان به عنوان یکی از مسیر‌های شریانی کشور با حجم ترافیکی بالا در طول سال‌های اخیر شاهد بروز حوادث رانندگی تلخ و مرگبار بوده است و با توجه به آمار‌ها میزان سوانح رانندگی منجر به مرگ در این مسیر شریانی و مسیر‌های منتهی به آن همواره سبب داغدار شدن بسیاری از خانواده‌ها شده است.

به گفته رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی آزاد راه ساوه - تهران، آزاد راه ساوه - همدان، محور اراک- قم، محور فرمهین - اراک، محور ازنا، محور زالیان، محور اراک - توره، محور دلیجان- اصفهان، محور بوئین زهرا و ... از محور‌های مواصلاتی استان مرکزی هستند که بیشترین سوانح رانندگی منجر به فوت در این مکان‌ها رخ می‌دهد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۱ ۱۴ دی ۱۴۰۰
غلط کردن که میگن به علت خواب الوگی بخاطر ترکیدگی لاستیک جلو بوده جای رینک رو جاده بوده که جاده رو کنده و اینکه چند دقیقه قبل پدرم با من صحبت کرده بود همش چند دقیقه گذشت اونم وایستاده بود داشت صحبت میکرد