مدیر شبکه بهداشت و درمان هندیجان:

۶۸ درصد هندیجانی‌ها ۲ دز واکسن کرونا دریافت کرده اند

رئیسی گفت: از آغاز فرایند تزریق واکسن کووید-۱۹ تاکنون ۶۸ درصد شهروندان هندیجان ۲ دز واکسن را دریافت کرده اند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، داوود رئیسی، مدیر شبکه بهداشت و درمان هندیجان درخصوص آخرین وضعیت واکسیناسیون کرونا در شهرستان گفت: از آغاز فرایند تزریق واکسن کووید-۱۹ تاکنون ۶۸ درصد افراد ۲ دز واکسن را دریافت کرده اند و میزان تزریق دز اول به ۸۳ درصد رسیده است.

او با بیان اینکه از زمان شیوع کرونا ویروس تاکنون ۱۹ هزار ۱۴۶ مورد تست انجام شده که ۳ هزار و ۹۶۳ مورد آن مثبت شده اند، افزود: بر اساس تحقیقات انجام شده، ویروس جدید اُمیکرون ۲ برابر بیشتر از انواع دیگر این ویروس قدرت انتقال دارد، اما تاکنون گزارشی از مرگ به دلیل سویه جدید اعلام نشده، با این وجود این موضوع هنوز تایید نهایی نشده و در ۳ هفته آینده نتیجه دقیق‌تر اعلام خواهد شد.

رئیسی با اشاره به اینکه جهش‌های کرونا به دلیل اینکه ویروس آن از نوع آرنا است و مانند آنفلوآنزا که بیش از ۷۰۰ جهش انجام داده، مرتب جهش یافته و تغییر شکل می‌دهد، اظهار داشت: بانک‌های شهرستان تاکنون همکاری خوبی در زمینه رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی، ایجاد تهویه مناسب، قرار دادن مواد ضدعفونی کننده دست و ... داشته اند و انتظار می‌روند همچنان در این رابطه اهتمام جدی داشته باشند.

بهنام خضعلی معاون فرماندار هندیجان با تاکید بر اینکه بانک‌ها به دلیل تجمع و حضور مراجعان از قشر‌های مختلف در ساعت‌های طولانی، باید در اجرای دستورالعمل‌های کرونا که همه حاصل مصوبه‌ها و دستورات ستاد ملی و استانی کرونا هستند، اهتمام جدی داشته باشند، بیان کرد: سخت گیری‌ها و تذکرات همگی برای حفظ جان و سلامت کارکنان بانک‌ها و مردم هستند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.