دپوی ۲۴۶ کیلوگرم تریاک در یک منزل

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان از کشف ۲۴۶ کیلوگرم تریاک دپو شده در یک منزل طی اجرای طرح ارتقاء امنیت محدوده مدارس و مراکز آموزشی خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،سرهنگ علیرضا سوری، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان گفت: همزمان با بازگشایی برخی مدارس و مراکز آموزشی در سطح استان با اجرای طرح‌هایی در تلاش هستیم هیچ گونه عامل بر هم زننده نظم و امنیت یا عامل تشویش ذهنیت قشر دانش آموز در محدوده مدارس و مراکز آموزشی وجود نداشته باشد و اساسا شکل هم نگیرد.

او افزود: از جمله اولویت‌های مهم این طرح شناسایی و پاک سازی برخی محله‌ها از لوث وجود عاملان نگهداری و توزیع موادمخدر است که قطعا وجود این گونه منازل در محله و مسیر تردد دانش آموزان می‌تواند بر ذهنیت این قشر تاثیرات منفی زیادی داشته باشد.

سرهنگ سوری اظهار داشت: در همین رابطه ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر مرکز استان طی اجرای این طرح در یکی از محله‌های شهر کرمان با انجام اقدامات اطلاعاتی از دپوی یک محموله سنگین مواد افیونی در یک منزل مطلع و پس از اطمینان از موضوع ضمن هماهنگی قضایی در بازدید از این منزل ۲۴۶ کیلوگرم تریاک کشف و در این رابطه ۲ متهم را دستگیر کردند.

او با اشاره به تشکیل پرونده و معرفی متهمان به مراجع قضایی گفت: این طرح با جدیت هرچه بیشتر تداوم دارد و از مردم نیز می‌خواهیم پلیس را در اجرای آن یاری کنند.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: مواد مخدر ، تریاک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار