استاندار فارس:

برای رفع نواقص و عقب ماندگی‌های فارس شتابان حرکت می‌کنیم

 استاندار فارس گفت: عمده‌ترین تلاش برای به حرکت در آوردن قطار پیشرفت استان است و با حرکتی شتابان برای رفع نواقص و عقب ماندگی‌ها حرکت میکنیم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمد هادی ایمانیه ضمن تبریک میلاد حضرت زینب و روز پرستار، گفت: حضرت زینب الگوی مقاومت و صبر است و پرستاران با الگو قرار دادن آن حضرت به خصوص در ایام کرونا از تلاشی فرو گذار نکردند.

او ادامه داد: در تلاش هستیم با همکاری مدیران علوم پزشکی مشکلات پرستاران بر طرف شود.

ایمانیه به بیان اقدامات انجام شده در مدت ٦٤ روز فعالیت در سمت استاندار فارس پرداخت و گفت: آزاد راه شیراز به اصفهان که مورد انتقاد همه قرار گرفته است با جلسات که برگزار شده است مقرر شد تا چند ماه آینده تا قطعه ٧ به بهره برداری برسد.

او ادامه داد: در موضوع راه آهن شیراز به بوشهر نیز طبق قرار دادی که با وزارت نفت منعقد شده است، مقرر شد ٤٠ هزار میلیارد تومان از طریق تهاتر نفت برای ساخت راه آهن شیراز به بوشهر اختصاص یابد و همزمان بزرگراه شیراز به بوشهر نیز از قرار تهاتر نفت منعقد شده است.

ایمانیه افزود: در شهرک صنعتی شیراز متأسفانه از ١٥ درصد ظرفیت استفاده میشود و با همان ١٥ درصد ٢٧ هزار اشتغال ایجاد شده است و باید بیشتر تلاش شود.

استاندار فارس با اشاره به اینکه در سفر رئیس جمهور به فارس قرار شد ١١٠ مصوبه به ارزش ٢٠ هزار میلیارد تومان به استان اختصاص یابد، گفت: ٢٢٠ نقطه پر حادثه در جاده‌های استان شناسایی شده است که برای رفع نقاط حادثه خیز استان نیز اعتباری از دولت گرفته شده است.

او افزود: در موضوع کمربندی شیراز نیز با تفاهمی که شهرداری با راهداری فارس انجام داده است امید است هر چه سریعتر مشکل برطرف شود.

استاندار فارس با بیان اینکه در فارس به دانشگاه‌ها و مراکز علمی توجه نشده است، افزود: توجه به دانشگاه‌ها و مراکز علمی در دستور کار است و باید از اساتید در حوزه اجراییات کمک گرفت.

او ادامه داد: در استانی که رتبه دوم در کشاورزی، رتبه اول در دامداری، رتبه چهارم در صنعت، رتبه دوم در معادن و در گردشگری باید اول در کشور باشد طبق فرموده رهبر که فارس بر قله است، ولی متاسفانه اقدامی نشده است و در تلاش هستیم که بین مدیران و دانشگاه‌ها ارتباط بیشتری برقرار شود.

ایمانیه به موضوع عدالت محوری و کم توجهی به برخ نقاط استان نیز اشاره کرد و گفت: با توجه به اقدامات بسیار زیاد، ولی راضی کننده نیست و ما باید کار‌های بسیار زیادی انجام دهیم و توجه عادلانه باید دستور کار مدیران ارشد استان قرار گیرد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار