تجاری سازی ایده‌ها از وظایف شرکت شهرک‌های صنعتی

معاون صنایع کوچک شهرک‌های صنعتی استان مرکزی گفت: افراد می‌توانند ایده‌های خود را به این مرکز ارائه دهند.

ذوالفقاری، معاون صنایع کوچک شهرک‌های صنعتی استان مرکزی در حاشیه چهارمین دوره استارتاپ دموی صنعت استان در گفت و گو با  باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: یکی از رسالت‌های شرکت شهرک‌های صنعتی ماهیت نرم افزاری و حمایت از حوزه ایده‌ها و تجاری سازی ایده‌ها است.

ذوالفقاری افزود: در ارتباط با ارائه ایده‌ها با توجه به اینکه فن بازار منطقه استان مرکزی در مرکز کسب و کار فناوری استقرار دارند افراد می‌توانند ایده‌های خود را به این مرکز ارائه دهند.

او اضافه کرد: فراخوان‌هایی در حوزه صنایع کوچک اعلام شد که برای ارزیابی و هیئت داوری و بررسی ایده‌ها جلسه چهارمین دوره استارتاپ دموی صنعت استان مرکزی با حضو سرمایه گذاران صاحبان ایده در حوزه صنعت برگزار شد.

معاون صنایع کوچک شهرک‌های صنعتی استان مرکزی بیان کرد: امسال تقریبا ۳۰ ایده در مرکز وجود داشته که جلسه امروز برای بررسی ۸ ایده برگزار و تا پایان سال ۲ جلسه دیگر برگزار خواهد شد.

او با بیان اینکه حوزه تخصصی ما در حوزه صنعت به خصوص در صنایع کوچک و متوسط استان است، اما در نهایت تمامی خدمات برای مردم خواهد بود ادامه داد: افراد صاحب ایده می‌توانند به ساختمان شرکت شهرک‌ها جنب استانداری و یا مرکز کسب و کار در شهرک سه‌راهی خمین مراجعه کنند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.