دانستنی های فناورانه؛

محتوای اکسپلور اینستاگرام را چگونه فیلتر کنیم؟

در این گزارش با نحوه استفاده از ویژگی کنترل‌های محتوای حساس اینستاگرام برای فیلتر کردن صفحه اکسپلور خود در این برنامه آشنا خواهید شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از businessinsider، صفحه اکسپلور اینستاگرام، ویژگی‌هایی فراتر از جستجوی دوستانتان را به شما می‌دهد. هربار که این صفحه را باز می‌کنید، ده‌ها عکس و ویدئوی جدید به شما پیشنهاد می‌شود که اینستاگرام فکر می‌کند ممکن است آنها را دوست داشته باشید. اگرچه این الگوریتم برای مطابقت با سلیقه شما بسیار خوب تنظیم شده، اما ورود محتوا‌هایی که مورد تمایل شما نیستند نیز در این صفحه اجتناب ناپذیر است.

برای اینکه کاربران کنترل بیشتری روی صفحه اکسپلور خود داشته باشند، اینستاگرام ویژگی کنترل محتوای حساس را معرفی کرد. این ویژگی به شما امکان می‌دهد فیلتر‌های صفحه کاوش را سخت گیرانه‌تر تنظیم کنید و یا آنها را به طور کامل خاموش کنید.

در ادامه نحوه استفاده از کنترل‌های محتوای حساس در برنامه اینستاگرام برای کنترل صفحه اکسپلور در آیفون و اندروید آورده شده است.

نحوه تغییر کنترل‌های محتوای حساس در اینستاگرام

اینستاگرام برای محتوای حساس تعریفی دارد و پست‌هایی که شامل این محتوا‌های حساس می‌شوند را فیلتر و یا حذف می‌کند. این کنترل‌ها فقط روی صفحه اکسپلور تأثیر می‌گذارند، نه پیام‌های دایرکت، استوری و پست‌های شما.

۱) برنامه اینستاگرام را باز کنید و روی عکس پروفایل خود در گوشه سمت راست پایین ضربه بزنید.

۲) در صفحه نمایه خود، روی علامت سه خط که در گوشه بالا سمت راست قرار دارد ضربه زده و سپس گزینه تنظیمات را انتخاب کنید.

کنترل محتوای حساس

۳) از بخش تنظیمات روی گزینه Account کلیک کرده و سپس روی Sensitive Content Control کلیک کنید.

ویژگی اینستاگرام

۴) در این بخش سه گزینه مختلف در نظر گرفته شده که به نسبت تمایل خود می‌توانید آنها را انتخاب کنید. در زیر هرکدام از این گزینه‌ها توضیحی در مورد شیوه عملکرد آنها آورده شده است.

۵) هنگامی که یک گزینه را انتخاب کردید، از منو خارج شوید. تغییرات شما بلافاصله اعمال می‌شود.

فیلتر محتوای اکسپلور


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار