رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام :

بستری‌های موقت کرونا در ایلام ۴۴ درصد کاهش یافت

کریمیان از کاهش ۴۴ درصدی آمار بستری‌های موقت کرونا در استان ایلام خبر داد و گفت: این تعداد از ۱۶۴ در هفته گذشته به ۹۲ مورد نسبت به هفته ماقبل آن رسیده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، محمد کریمیان رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام در نشست ستاد کرونا گفت: همچنین با وجود رعایت نکات بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی درصد مبتلایان نیز ۱۶ درصد کاهش یافته و این تعداد از ۲۷۴ مورد در هفته گذشته به ۲۳۰ مورد نسبت به هفته ماقبل آن رسیده است.

او افزود: تعداد بستری‌های کرونا کل استان طی هفت روز اخیر در مقایسه با هفته ماقبل آن ۱۲ درصد کاهش یافته است و این آمار از ۱۲۰ به ۱۰۵ مورد در مدت زمان ذکر شده رسیده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام با اشاره به تعداد نمونه گیری‌های کرونا آذرماه در استان اظهار داشت: تعداد ۶ هزار و ۶۴۰ نمونه کرونا از اول آذرماه تاکنون در این استان به ثبت رسیده و مجموع تست‌های کرونا استان از ابتدا شیوع تاکنون به ۲۶۴ هزارو ۸۹۶ مورد رسیده است.

کریمیان تاکید کرد: همچنین از اول آذرماه تاکنون ۷۴۰ مورد مثبت کرونا شناسایی، ۳۳۱ نفر بستری و ۱۵ نفر نیز بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را دست دادند.

او با تشریح درصد پوشش واکسیناسیون استان نیز یادآور شد: ۸۶.۴ درصد جمعیت بالای ۱۲ سال استان نوبت اول و در مجموع ۷۲ درصد جمعیت بالای سال ۲ دوز واکسن کرونا را تزریق کردند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.