امنیت اولویت اصلی سازمان زندان‌ها

مدیرکل زندان‌های استان یزد گفت: امنیت به عنوان اولویت اصلی سازمان زندان‌ها است و در سایه امنیت تمام اقدامات اصلاحی و تربیتی قابل اجرا است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، حسین سبزواری مدیرکل زندان‌های استان یزد در دیدار فرمانده ناحیه نیروی انتظامی و دادستان دادسرای نظام استان، تقویت حوزه یگان حفاظت را خواستار شد و گفت: امنیت به عنوان اولویت اصلی سازمان زندان‌ها است و در سایه این اولویت تمامی اقدامات اصلاحی و تربیتی قابل اجرا است.

سردارعباسعلی بهدانی فر فرمانده ناحیه انتظامی استان یزد  در این دیدار گفت: سرکشی از خانواده زندانیان به عنوان یک وظیفه شهروندی در برنامه نیروی انتظامی قرار گرفته است تا با برنامه ریز‌های اداره کل زندان‌ها بتوانیم نقش مؤثری در کاهش مشکلات این خانواده‌ها داشته باشیم.

محمدحسین حکیمی فرد دادستان دادسرای نظام استان نیز با ابراز خرسندی از آمار پایین اندرزگاه نظام د ر۹ ماه گذشته گفت: تعامل مناسب با مراجع قضایی و همچنین آگاه سازی در نیرو‌های مسلح به نحو احسن صورت گرفته که موجب آشنایی پرسنل با قوانین و عدم ارتکاب جرم در آن‌ها شده است.

او برگزار کمیسیون‌های تخصصی در یگان انتظامی و همچنین بومی سازی نیرو‌ها را باعث کاهش ارتکاب جرم دانست واظهار داشت: استفاده از مجازات‌های جایگزین حبس و همچنین پابند الکترونیک آمار ورود به زندان را کاهش میدهد که امیدواریم با تعامل ایجاد شده با مراجع قضایی استفاده از مجازات جایگزین به حداکثر برسد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار